معدن

در نشست پژوهشگران برج علم و فناوری دانشگاه امیر کبیر با مدیران هلدینگ توسعه معادن و فلزات؛

زمینه های همکاری مشترک حوزه معدن و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت

زمینه های همکاری مشترک حوزه معدن و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز - نشست مشترک مدیران شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و پژوهشگران سازمان فناوری و توسعه نوآوری (برج علم و فناوری) دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه در محل این شرکت برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در ابتدای جلسه مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان یکی از هلدینگ های بزرگ معدنی ضمن اشاره به آغاز دور دوم تحریمها علیه ایران افزود: شرایط حاضر ایجاب می کند برای گذار از محدودیت های موجود تمامی بخش‌های مختلف جامعه به ویژه بخش صنعت و دانشگاه همراهی و همکاری جدی با یکدیگر داشته باشند.

عزیزاله عصاری خاطر نشان کرد: مجموعه شرکتهای هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تلاش کرده است حداکثر استفاده را از پتانسیل‌های علمی و عملی شرکتهای دانش‌بنیان، پژوهشگاهها و دانشگاههای کشور در پروژه‌های خود داشته باشد و در این راستا همواره به توانمندی جوانان کشور اعتماد نموده و به تجارب و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته‌ایم.

در ادامه این نشست، نمایندگان دانشگاه و شرکتهای دانش‌بنیان برج علم و فناوری به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه معدن و صنایع معدنی پرداختند و راههای همکاری طرفین در زمینه‌های زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ازجمله مواردی که در این بحث و تبادل نظرها مطرح گردید می توان به خدمات تحقیق و توسعه، اتوماسیون و برق و قدرت در معدن، فناوری های نوین آب و فاضلاب در صنایع معدنی، خدمات مطالعاتی در حوزه انرژی و نیروگاه‌های گازی، طراحی و ساخت و بومی سازی قطعات و ماشین آلات و مهندسی معکوس و فیلترهای صنعتی و نانو، ابزار دقیق و روش‌های نوین اکتشاف اشاره کرد.

در این جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های چادرملو، گهرزمین، صبانور، فولاد ارفع، مجتمع شهید قندی، هلدینگ پویا انرژی، کک طبس و کاتالیست ایرانیان حضور داشتند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد