فولاد و آهن

ذوب آهن اصفهان تندیس صرفه جویی در مصرف انرژی را کسب نمود

ذوب آهن اصفهان تندیس صرفه جویی در مصرف انرژی را کسب نمود
پایگاه خبری معدن نیوز - ذوب آهن اصفهان موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر صرفه جویی در مصرف انرژی از طرف سازمان یونیدو شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این موفقیت در خصوص پروژه هات شارژینگ ماشین ریخته گری شماره 5 و نورد 500 و همچنین سیستم هوای فشرده حاصل گردیده است.

لوح و تندیس مذکور به مهندس ایرانپور مدیر پروژه و مدیر عامل شرکت مهندسی پویش ساخت به نمایندگی از ذوب آهن اصفهان اهداء شد.

همچنین در همایش مذکور که نمایندگان بسیاری از صنایع و همچنین وزارتخانه های صنعت،معدن و تجارت و خارجه و سازمان بهینه سازی مصرف انرژی کشور حضور داشتند، نماینده ذوب آهن در پنل تخصصی مربوطه حضورپیدا نموده و درخصوص پروژه های اجرا شده مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی در ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارائه نمود.

شایان ذکر است یونیدو سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل با نام اختصاری UNIDO از سازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحد است. هدف اولیه یونیدو، ارتقاء و شتاب بخشیدن به توسعه صنعتی کشورهای در حال توسعه و کشورهایی است که اقتصاد آنها در حال گذار محسوب می‌شود. این سازمان به‌طور عمده با دولت‌ها، اتحادیه‌های کسب و کار و شرکت‌های انفرادی کشورهای در حال توسعه کار می‌کند.

یونیدو (United Nations Industrial Development Organization) در سال 1966 به عنوان یکی از برنامه‌های سازمان ملل متحد بنیان‌ گذاشته شد و در سال 1985 به عنوان یک سازمان تخصصی ملل متحد معرفی شد.

یونیدو مرکز هماهنگ‌کننده فعالیت‌های صنعتی کشورهای عضو نیز هست و این فعالیت را بیشتر از طریق ارتباط و همکاری نزدیک با نهادهای اقتصادی منطقه‌ای انجام می‌دهد. مقر این سازمان در وین پایتخت اتریش قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد