آلومینیوم و مس

رشد ۲۵ درصدی تولید مس کاتدی شرکت ملی مس/ زنجیره مس شاهد رشد تولید شد

رشد ۲۵ درصدی تولید مس کاتدی شرکت ملی مس/ زنجیره مس شاهد رشد تولید شد
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت ملی صنایع مس ایران طی مهرماه جاری با رشد ۲۵ درصدی در تولید مس کاتدی موفق به ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ۲۲ هزار و ۲۸۶‌ تن از این محصول شد. در این مدت همچنین زنجیره مس شاهد رشد تولید بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت مس طی هفت‌ ماه نخست امسال موفق به تولید 136 هزار و 980 تن کاتد شد. با این میزان تولید تاکنون 68 درصد از برنامه سال شرکت مس در حوزه تولید کاتد محقق شده است‌.

بنابر این گزارش، عملکرد تولیدی کارخانه های ذوب شرکت در مهرماه نشان می‌دهد که در مجموع 28000 هزار تن آند تولید شده است که 33 درصد از برنامه پیش‌بینی شده شرکت بالاتر است‌.

همچنین طی هفت‌ماه امسال تولید آند شرکت مس به عدد چشمگیر 175 هزارتن رسید که نشان‌دهنده رشد 27 درصدی تولید این محصول است‌.

همچنین تولید کنسانتره مس نیز طی هفت‌ماهه امسال، رشد 10 درصدی را تجربه کرده است به‌طوری‌ که طی این مدت، شرکت مس 701 هزار تن نسبت به برنامه تعریف ‌شده 651 هزار و 981 تنی، کنسانتره مس تولید کرده است‌.

این گزارش می افزاید، در هفت‌ماهه امسال این شرکت در مجموع 179 هزار و 792 تن مس محتوی معدنی تولید کرده است که حاکی از رشد 8 درصدی این محصول داشته است‌.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد