فولاد و آهن

موفقیت ذوب آهن در فروش محصولات فرعی بخش آگلومراسیون/ فروش بیش از ۱۴۸ هزار تن کک دانه بندی به داخل و خارج از کشور

موفقیت ذوب آهن در فروش محصولات فرعی بخش آگلومراسیون/ فروش بیش از ۱۴۸ هزار تن کک دانه بندی به داخل و خارج از کشور
پایگاه خبری معدن نیوز - پیرو سیاست های اقتصادی شرکت ذوب آهن اصفهان مبنی بر کسب درآمد از محل فروش محصولات فرعی بخش آگلومراسیون، این بخش با همکاری مدیریت های آزمایشگاه مرکزی و امور فنی و برنامه ریزی تولید و حوزه بازرگانی شرکت، عملیات دانه بندی و تحویل و فروش کک دانه بندی را با موفقیت در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۷ انجام داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طاهری معاون تولید آگلومراسیون با اعلام این خبر گفت: طی شش ماهه اول سال 1397 به تفکیک میزان 57 هزار و 766 تن کک با دانه بندی 20 تا 30 میلیمتر و مقدار 7 هزار و 678 تن کک با دانه بندی 10 تا 25 میلیمتر جهت صادرات به خارج از کشور تحویل مدیریت فروش شرکت شده است.

وی افزود: هم چنین مقدار 5 هزار و 202 تن کک با دانه بندی 5 تا 15 میلیمتر و مقدار 49 هزار و 255 تن کک با دانه بندی 20 تا 30 میلیمتر و نیز مقدار 29 هزار و 269 تن کک با دانه بندی 10 تا 30 میلیمتر جهت مصارف داخل کشور تحویل مدیریت فروش شرکت گردیده است.

این تلاشگر ذوب آهن در ادامه بیان داشت: در مجموع کک دانه بندی بخش آگلومراسیون به مقدار 64 هزار و 444 تن کک دانه بندی شده برای خارج از کشور و مقدار 83 هزار و 726 تن کک دانه بندی شده جهت مصرف داخل کشور در اختیار قسمت فروش قرار گرفته است.

وی در پایان از تلاشهای همه همکاران و قسمت های مختلف که در این امر شرکت داشته اند تشکر نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد