آلومینیوم و مس

کمپانی برزیلی به دنبال توسعه صادرات محصولات مسی با ارزش افزوده بالا/ محدودیت فروش داخلی شرکت Paranapanema را به فکر صادرات بیشتر انداخت

کمپانی برزیلی به دنبال توسعه صادرات محصولات مسی با ارزش افزوده بالا/ محدودیت فروش داخلی شرکت Paranapanema را به فکر صادرات بیشتر انداخت
پایگاه خبری معدن نیوز- کمپانی Paranapanema که یک تولیدکننده بزرگ مس در کشور بزریل است، مرحله سوم طرح توسعه و بهبود را آغاز کرده است. این کمپانی در تلاش است تا با توسعه روابط تجاری خود، صادرات به آن سوی مرزها را افزایش دهد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مؤسسه تحقیقاتی CRU در گزارشی نوشت کمپانی Paranapanema ساختار هزینه‌ای خود را یک بار دیگر مورد بازبینی قرار داده و تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات را در واحد تولیدی Avila، واقع در ایالت Bahia با هزینه پیش‌بینی شده 43.3 میلیون دلار معادل 36.8 میلیون یورو، آغاز کرده است.

مدیر عامل Paranapanema گفت: از آن جایی که امکان کمی برای افزایش فروش داخلی وجود دارد، این کمپانی نیازمند صادارت بیشتر است تا از این طریق، درآمدهای خود را افزایش دهد.

کشور برزیل ظرفیت تولید سالانه در حدود 800 هزار تن سیم و میلگرد مسی دارد که به‌طور تقریبی، تقریباً 220 هزار تن از این مقدار توسط کمپانی Paranapanema تولید می‌شود. اما بازار داخلی کشور تنها 270 هزار تن مصرف می‌کند. بنابراین، در صورتی که مصرف داخلی افزایش نیابد، تلاش برای یافتن بازارهای جدید آسان‌تر خواهد بود.

فروش کاتد دیگر جایی در برنامه‌های کمپانی Paranapanema ندارد، اما صادرات محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر مهم‌ترین برنامه کمپانی است. کمپانی Paranapanema به‌تازگی سطح استفاده از ظرفیت در سه واحد تولیدی خود به نام‌های Avila ،Serra و Santo Andre را به 80 درصد افزایش داده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد