سایر

افتتاح نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۸ / آغاز هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی(iMat)

افتتاح نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۸ / آغاز هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی(iMat)
پایگاه خلیلی معدن نیوز- نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۸ با شعار "سربلندی ایران را از اعماق زمین می سازیم" افتتاح شد. هم زمان با این نمایشگاه، هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی(iMat) نیز ۱۸ تا ۱۹ مهرماه جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز این کنفرانس با حمایت انجمن مهندسی مواد و متالورژی ایران، انجمن ملی ریخته گری ایران، ایمیدرو و با مشارکت دانشگاه ها با هدف ارایه واپسین دستاوردها و انتقال تجربیات، دانش و تکنولوژی های روز دنیا برگزار شده است.

200 شرکت داخلی و 20 خارجی از کشورهای آفریقای جنوبی، چین، روسیه، آلمان، ترکیه، دانمارک، جمهوری چک و ... در نمایشگاه ماینکس 2018 حضور یافته اند.

هدف از برگزاری نمایشگاه "مبارزه با تحریم و حمایت از تولید داخل" اعلام شده است. در حاشیه نمایشگاه فوق 20 کارگاه آموزشی در حوزه های اکتشاف، استخراج و فناوری های نوین برگزار می شود.

کنفرانس بین‌المللی آی‌مت 2018 یکی از مهم‌ترین اجتماعات متخصصان متالورژی جهت ارائه دستاوردهای علمی، تکنولوژی‌‌‌های نوین و محصولات جدید بین‌المللی در منطقه خاورمیانه است. این کنفرانس طی روزهای 17 و 18مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد