ورزش بنگاه ها

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، کشور را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ترک کرد

آمادگی ۱۰۰ درصدی تیم فوتسال مس برای کسب قهرمانی آسیا

آمادگی ۱۰۰ درصدی تیم فوتسال مس برای کسب قهرمانی آسیا
پایگاه خبری معدن نیوز- تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پشت سر گذاشتن اردوی آماده‌سازی خود، شب گذشته برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی اندونزی شد. در مراسم بدرقه این تیم مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران حضور داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شب گذشته تیم فوتسال مس ورزقان پس از اردویی چهار روزه، هتل المپیک تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد تا از آن‌جا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی اندونزی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «توحیدی»، مشاور فرهنگی و ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم بدرقه تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در جمع بازیکنان گفت: جوانی دوره اوج هیجان است؛ اما این هیجان اگر هدفمند باشد می‌تواند افتخارآفرین بشود. آن‌چه من در شما می‌بینم یک هیجان هدفمند و یک آرامش قوی است که مطمئناً مقام قهرمانی آسیا را برای شما به همراه دارد.

وی ادامه داد: بدانید شما در این سفر تنها نیستید؛ بسیاری از مردم کشور حتی اگر حضور فیزیکی در کنار شما نداشته باشند، دل‌شان با شماست و امیدوارم با کسب افتخار قهرمانی دل همه آن‌ها را شاد کنید.

حجت‌الاسلام توحیدی همچنین توصیه کرد: پرچمی که شما موقع کسب پیروزی آن را به دوش می‌کشید نقش «الله» و «الله اکبر» بر خود دارد. همه ما باید در شأن این کلام جلاله حرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان:
تیم فوتسال در بهترین حالت خود قرار دارد

«محمدرضا کافی»، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان هم در حاشیه این مراسم درباره وضعیت کنونی تیم فوتسال مس ورزقان گفت: تیم فوتسال مس ورزقان که قهرمان سال گذشته لیگ هم بوده است، شاکله اصلی خود را حفظ کرده و قرارداد بازیکنانی که در سال گذشته همراه تیم بودند، تمدید شده است. این تیم ماحصل دو سال تلاش پی‌درپی در چشم‌انداز قهرمانی لیگ است. ما تاکنون برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای کسب این افتخارات داشته‌ایم و این برنامه‌ریزی‌ها همچنان ادامه دارد. اردوهای آماده‌سازی بسیار خوبی داشتیم و به‌رغم این‌که نتوانستیم اردوی خارج از کشور داشته باشیم ولی تلاش کردیم از امکانات موجود بیشترین استفاده را بکنیم و در حال حاضر تیم در بهترین حالت خود قرار دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته اتفاق بسیار خوبی افتاد و با همدلی همه مسئولان ازجمله مسئولان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران، مسئولان ارشد شهرستان ورزقان و مجتمع مس سونگون، هیأت فوتسال استان آذربایجان شرقی، اداره ورزش و جوانان این استان و دیگر عزیزان قهرمانی نصیب تیم فوتسال مس سونگون ورزقان شد. قهرمانی که سال گذشته کسب شد با توجه به پتانسیل‌هایی که وجود داشت دور از دسترس نبود و همه دست به دست هم دادند و این اتفاق خوب افتاد. ما سال گذشته سه هفته مانده به پایان لیگ با بهترین نتایج مثل کمترین گل خورده، بیشترین برد و کمترین باخت قهرمان ایران شدیم.

کافی تأکید کرد: در حال حاضر هم با همان آمادگی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شویم. امیدوارم بتوانیم دل مردم‌مان را شاد کنیم و بتوانیم این قهرمانی را که چند سالی است نصیب کشورمان نشده، به کشور برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان درباره اضافه شدن دو بازیکن کمکی به تیم فوتسال مس هم گفت: بازیکنانی که به‌صورت کمکی به تیم اضافه شده‌اند جزو بهترین بازیکنان جهان هستند. آقای حسن‌زاده بهترین بازیکن آسیا و آقای طیبی بهترین گل‌زن فوتسال است. این دو بازیکن در کنار تیم فوتسال سونگون ورزقان که بازیکنان بسیار خوب و درخشانی دارد، می‌توانند افتخار کسب کند.

کافی در پایان گفت: طلب دعای خیر مردم و مسئولان را داریم تا بتوانیم بهترین‌ها را برای کشور رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان:
جز قهرمانی هدفی نداریم

«حمید بی‌غم»، سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان هم در این مراسم گفت: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، تمرینات خود را از ابتدای خرداد آغاز کرد که کمی دیرتر از دیگر تیم‌ها بود. اما با توجه به این‌که رویکرد باشگاه مس نسبت به تیم فوتسال بسیار مثبت بود، در همین مدت توانستیم به اهداف خودمان برسیم و خوشبختانه هم توانستیم بازیکنان مورد نیازمان را به تیم اضافه کنیم و هم توانستیم یک اردوی دو هفته‌ای در خود ورزقان داشته باشیم. بعد از آن هم تمریناتی در تبریز داشتیم.

وی اضافه کرد: می‌توانم بگویم در حال حاضر از نظر تاکتیکی و بدنی در شرایط 100درصدی هستیم و مسلم بدانید که جز قهرمانی هدف دیگری نداریم. سال گذشته ما تیم ورزقان را با اقتدار قهرمان ایران کردیم و امیدوارم امسال آن را آسیایی کنیم.

این سرمربی سابق باشگاه فرش‌آرای مشهد درباره حضور در باشگاه مس سونگون ورزقان هم گفت: از نظر مدیریتی باشگاه مس سونگون و مجموعه مس وضعیت بسیار خوبی دارد. همه چیز با نظم و در چارچوب بسیار خوبی اتفاق می‌افتد و به همین دلیل شما می‌بینید امسال باشگاه مس سونگون افتخاراتی نظیر برترین باشگاه لیگ برتر، بهترین سرمربی و بهترین گُلر را کسب کرد. امیدواریم این افتخارات ادامه پیدا کند.

مربی برتر فصل گذشته لیگ ادامه داد: من از سال 1385 وارد مربی‌گری فوتسال شده‌ام و چهارمین سالی است که مربی ورزقان هستم. ما در این چهار سال همیشه جزو سه تیم برتر لیگ بوده‌ایم و سال گذشته نیز قهرمانی‌ای به دست آوردیم که با کمترین باخت، کمترین گل خورده، بیشترین برد و عنوان تیم اخلاق همراه بود. این قهرمانی بسیار شیرین بود و مطمئن باشید با تمام وجود برای تکرار آن تلاش می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان:
به دنبال دستکش طلای مسابقات آسیایی هستم

«علیرضا صمیمی»، دروازه‌بان تیم فوتسال مس ورزقان و برنده دستکش طلای فصل گذشته لیگ گفت: دستکش طلایی که من در مراسم برترین‌های لیگ برتر ایران کسب کردم حاصل تلاش کل تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بوده است چون یک دروازه‌بان هیچ‌وقت به‌تنهایی و بدون کمک تیمش نمی‌تواند در دروازه افتخارآفرینی کند و به همین دلیل این افتخار متعلق به کل مجموعه مس سونگون است.

وی ادامه داد: ما در سه سال گذشته عنوان کمترین گل خورده را داشته‌ایم و امیدواریم که در مسابقات آسیایی نیز این افتخار را کسب کنیم. با توجه به آمادگی که در خودم و دیگر بازیکنان تیم می‌بینم امیدوارم بتوانیم هم دستکش طلای مسابقات آسیایی و هم عنوان قهرمانی این مسابقات را با هم به ایران بیاوریم.

صمیمی تأکید کرد: البته هم به‌خاطر انتظارات زیادی که در حال حاضر وجود دارد و هم به این دلیل که در مسابقات آسیایی تنها عنوان قهرمانی است که تیم را راضی می‌کند، شرایط سختی را پیشِ رو داریم ولی هدف ما قهرمانی است. امیدوارم بتوانیم این قهرمانی را برای مجموعه مس، کارکنان مس سونگون، مردم آذربایجان و مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

حسن‌زاده:
تیم بسیار باانگیزه است

«اصغر حسن‌زاده»، قهرمان مسابقات سالنی سال 2013 آسیا نیز که به‌تازگی به تیم فوتسال مس ورزقان پیوسته است، درباره مسابقات آسیایی پیشِ رو گفت: در جام باشگاه‌های آسیا کار برای تیم‌های آسیایی در سال‌های اخیر سخت شده است. البته دلیل این امر آن است که ما لیگ پویایی داریم و بازیکنان ملی در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و در هر دوره هم یک تیم باشگاهی برای بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود؛ درحالی‌که کشورهایی مثل ژاپن و ازبکستان با تیم‌های ملی خود در این بازی‌ها حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال هم یک تیم باشگاهی دیگر به‌عنوان نماینده ایران در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود اما این تیم به دلیل شرایط خوبی که دارد و با توجه به این‌که در سال گذشته قهرمان لیگ بوده، بسیار باانگیزه است. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و عنوان قهرمانی را بعد از سه سال برای ایران به دست بیاوریم.

حسن‌زاده گفت: با توجه به این‌که لیگ ایران سه هفته است که شروع شده، تیم فوتسال سونگون این بازی‌ها را به‌عنوان بازی‌های تدارکاتی دیدند و البته دو بازی تدارکاتی هم در اندونزی دارند. بنابراین آمادگی تیم هم از نظر ذهنی و هم از نظر فیزیکی بسیار بالاست و امیدوارم بتوانیم در یک هفته باقی‌مانده آمادگی 100درصدی به دست بیاوریم تا تورنمت را به‌خوبی آغاز کنیم.

وی درباره حضور در تیم فوتسال مس سونگون ورزقان هم گفت: باشگاه مس سونگون در دو هفته‌ای که من به آن پیوسته‌ام باشگاه بسیار خوبی است و امیدوارم نتایج خوبی در مسابقات آسیایی به دست آورد.

طیبی:
برای دفاع از جایگاه ایران بیشترین تلاش را خواهیم کرد

«حسین طیبی»، پنجمین فوتسالیست برتر جهان در سال 2017 نیز دیگر بازیکنی است که به‌تازگی به تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پیوسته است. او نیز درباره حضور در این تیم گفت: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که قهرمان سال گذشته لیگ بوده است، یکی از تیم‌های خوب کشور هم از نظر سرمربی، هم از نظر بازیکنان و هم از نظر کادر فنی است.

وی ادامه داد: همه ما در این تیم برای دفاع از جایگاه ایران در رقابت‌هایی آسیایی بیشترین تلاش را خواهیم کرد. البته در سطح آسیا برای فوتسال ایران احترام خاصی قایل هستند و امیدوارم امسال با تلاشی که ما با تمام وجود خواهیم کرد، این احترام بیشتر شود و بتوانیم جام را هم با خود به کشور بیاوریم.

طیبی درباره آمادگی تیم فوتسال مس ورزقان برای حضور در مسابقات لیگ آسیا گفت: تا حالا شرایط بسیار خوبی داشتیم و تمرینات نیز زیر نظر کادر فنی به‌خوبی انجام شده است. تیم در حال حاضر شرایط آرمانی دارد و به شرایط بازی هم بسیار نزدیک هستیم. ما با تمام قوا و انگیزه بازی خواهیم کرد و امیدوارم با دعای خیر مردم، بتوانیم قهرمان شویم و دل مردم ایران و به‌خصوص مردم آذربایجان را شاد کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد