فولاد و آهن

در گفت و گوی معدن نیوز با مدیرعامل شرکت صنیع کاوه مطرح شد؛

تمرکز خطوط در مرکز خدماتی صنیع کاوه افزایش بهره وری در صنایع را به همراه دارد

تمرکز خطوط در مرکز خدماتی صنیع کاوه افزایش بهره وری در صنایع را به همراه دارد
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صنیع کاوه تاکید کرد: تمرکز خطوط در مراکز خدماتی نظیر صنیع کاوه سبب می شود بهره وری در مشتریان خرد بالا برود.
  بزرگنمايي:

امیر هوشنگ البرزی منش، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آهن و فولاد صنیع کاوه در گفت و گو با معدن نیوز گفت: نیمی از فولاد ایران توسط فولاد مبارکه تولید می گردد صنیع کاوه نیز مفتخر است که واحد کوچکی وابسته به این فولادساز بزرگ است.
وی افزود: این شرکت در سطح کشور خدمات متنوعی را به صنایع ارائه می دهد و در واقع صنیع کاوه حلقه واسط است که محصولات فولاد مبارکه را به بخشی از مشتریان این فولادساز بزرگ می رساند.
البرزی منش ادامه داد: مشتریان فولاد مبارکه دو قسم می باشند اول مشتریانی که به طور وسیع و در حجم های بالا خرید می کنند و دوم مشتریانی که خریدهای خرد دارند. گروه اول به طور مستقیم نیازهایشان را از فولاد مبارکه تامین می کنند درحالی که خریداران خرد از شرکت هایی نظیر صنیع کاوه نیازهای خود را تامین می کنند. لذا وظایف صنیع کاوه شناسایی خریداران خرد، برآورد میزان نیازها این واحدها و در نهایت تجمیع و خرید به صورت عمده از فولاد مبارکه است. این مراکز پس از خرید از فولاد مبارکه، محصول را برش داده و عیب یابی می نماید و به صورت برش های طولی، عرضی و فرمی و تا مرحله بلنکینگ به مشتریان خرد تحویل می دهد.
وی خاطرنشان کرد: تمرکز خطوط در مراکز خدماتی سبب می شود بهره وری در مشتریان خرد بالا برود.
مدیرعامل شرکت آهن و ولاد صنیع کاوه یکی از مزایای مرکز خدمات صنیع کاوه را اتصال به خطوط ریلی و راه آهن عنوان کرد و گفت: اتصال به خطوط ریلی هزینه های حمل و مصرف سوخت را کاهش داده و عبادت بر این، بار ترافیکی جاده ها را کم می کند.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد