آلومینیوم و مس

مدیر امور سهام ملی مس خبر داد؛

"فملی" درحال اصلاح سهم؛ جای نگرانی نیست/ صادرات طبق برنامه عملیاتی خواهد شد

"فملی" درحال اصلاح سهم؛ جای نگرانی نیست/ صادرات طبق برنامه عملیاتی خواهد شد
پایگاه خبری معدن نیوز- بهروز رحمتی درخصوص علل صف فروش «فملی» گفت: اتفاق خاصی که منجر به کاهش تولید و فروش شرکت شود رخ نداده است و این امر طبیعی است که پس از یک دوره رشد ارزش سهام، شاهد افزایش عرضه و اصلاح در سهم باشیم و جای نگرانی نیست.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیر امور سهام، سرمایه گذاری و مجامع شرکت ملی مس ایران در پاسخ به این سؤال که برخی مطرح می‌کنند شرکت با مشکل فروش صادراتی روبرو است؟ گفت: در یک ماه اخیر با توجه به افزایش تقاضا برای کاتد مس در بورس کالا برای تأمین نیاز بازار مجبور به عرضه بیشتر کالا در بازار داخل بودیم، از طرفی مشکل خاصی برای صادرات وجود ندارد و با چین و ترکیه در حال رایزنی هستیم و طبق برنامه‌ای که داشتیم صادرات عملیاتی خواهد شد.
رحمتی در خصوص ادامه پتانسیل رشد سهام «فملی» هم گفت: سهام مس با توجه به شرایط شرکت و روند تولید و فروش این پتانسیل که بازهم رشد داشته باشد را دارد. در سال جاری ملی مس رکورد تولید مس کاتد را خواهد شکست و در زمینه تولید و هم فروش از برنامه جلوتر است و نگرانی خاصی نداریم.
وی در خصوص تأثیر نحوه قیمت‌گذاری جدید محصولات هم گفت: این موضوع که سقف دامنه نوسان حذف شد اقدام خوبی بود؛ اما هنوز قیمت‌گذاری با دلار بازار آزاد فاصله دارد که باید اصلاح شود، بااین‌وجود هم سهام پتانسیل رشد را دارد.
این مقام مسئول در ملی مس در پایان گفت: با توجه به استراتژیک بودن فلز مس در دنیا این صنعت می‌تواند صنعتی پیشرو در سودآوری در بین سایر صنایع فلزی باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد