فولاد و آهن

کاهش ۲ هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم آهن با عرضه مستمر فولادی ها در بورس کالا

کاهش ۲ هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم آهن با عرضه مستمر فولادی ها در بورس کالا
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس ­اتحادیه آهن، فولاد و فلزات،​ از کاهش ۲ هزار تومانی هر کیلو گرم آهن با عرضه این کالا در بورس خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد آزاد با اشاره به اینکه پس از دو ماه توقف­ عرضه آهن آلات در بورس افزود: هم اکنون­ آهن­ دو تا 3 بار در هفته در بورس عرضه می شود که ­­شروع عرضه و برداشته شدن سقف رقابت، قیمت این کالا را در بازار از 6500 تومان به 4500 تومان کاهش داده است که البته رقم ­عرضه آهن در بورس نیز مانند قیمت فعلی بازار است.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان آهن آلات پس از شروع عرضه در بورس، کالای انبار شده­­ خود را به بازار عرضه خواهند کرد گفت: این کالاهای موجود در انبار ارزانتر به فروش خواهد رسید.

رئیس ­اتحادیه آهن فولاد و فلزات ادامه داد: سازندگان پروژه های بزرگ می توانند کالای مورد نیاز خود را از بورس و سازندگان کوچک از واحدهای صنفی آهن مورد نیاز خود را تامین کنند.

آزاد با اشاره به اینکه شرکتهای تعاونی، آهن را از بورس تهیه و به واحد های آهن فروش سراسر کشور عرضه می کنند افزود: امروز هر کیلو گرم تیر آهن 14، 16 و 18 به قیمت 4600 تومان و میلگرد نیز 4400 تومان به فروش میرسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد