طلا و نقره

ماه محرم و کاهش تقاضا علت کاهش قیمت طلا در بازار بود

ماه محرم و کاهش تقاضا علت کاهش قیمت طلا در بازار بود
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر کشور گفت: در نیمه دوم شهریور ماه از نوسانات بازار طلا و ارز کاسته شد و روند نسبتا آرامی را شاهد بودیم که یکی از عوامل مهم آن، ورود به ماه محرم و کاهش تقاضای داخلی در بازار طلا و ارز بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، عبادالله محمدولی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر کشور اظهار کرد: همان طور که می دانیم نیمه اول شهریور ماه یک نیمه پر افت و خیز همراه با نوسانات شدید در بازار طلا و ارز بود؛ اما در نیمه دوم از حجم این نوسانات کاسته شد و یک روند نسبتا آرام در این بازار رقم خورد که یکی از عوامل مهم آن، ورود به ماه محرم و کاهش تقاضای داخلی در بازار طلا و ارز بود.

وی ادامه داد: همچنین کاهش و نوسانات قیمت جهانی نیز تاثیر مستقیمی بر مسیر نزولی این قیمت ها داشته است. در کل روند بازار طلا و ارز در نیمه دوم شهریور ماه تقریبا کاهشی بوده و با افزایش چشم گیری مواجه نبوده است.

محمد ولی افزود: برای هفته آتی که مصادف با شروع ماه مهر نیز خواهد بود، بازار نسبتا آرام و بدون تشنجی را پیش بینی می کنیم و احتمال می رود قیمت ها در بازار طلا و سکه همراه با روند کاهشی نسبی باشد و رشد و نوسانات چشم گیری نداشته باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد