فولاد و آهن

معاون برنامه ریزی و توسعه صندوق بازنشستگی فولاد؛

کمیته حسابرسی، ریسک و بودجه در شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل شد

کمیته حسابرسی، ریسک و بودجه در شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل شد
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق بازنشستگی فولاد، بودجه را ابزاری راهبردی برای شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، رستم رنجبر ناوی در سخنانی در جلسه هماهنگی و کارگاه تدوین بودجه سال 98 شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تشکر از حضور و سخنرانی مدیرعامل صندوق در این جلسه، بودجه ریزی عملیاتی قابل ارزیابی را چراغ راه مدیران مالی شرکت های تابعه صندوق عنوان و تصریح کرد: در بودجه ریزی عملیاتی، تمام ارکان شرکت ها باید نقش داشته باشند. بودجه ابزاری برای کنترل فعالیت ها، مخارج و هزینه ها، مدیریت مالی و از همه مهم تر ابزاری راهبردی است.
رنجبر، بودجه ریزی عملیاتی را محصول برنامه ریزی استراتژیک شرکت ها خواند و تصریح کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی به شرکت های زیرمجموعه ابلاغ شده است. ضمن اینکه کمیته های حسابرسی، ریسک و بودجه در شرکت ها تشکیل شده است.
وی افزود: مصوبات هیئت مدیره شرکت ها در معاونت برنامه ریزی صندوق بازنشستگی فولاد به دقت بررسی می شود و مواردی که با سیاست ها و اهداف شرکت ها ابهام دارد و یا در تناقض است به شرکت ها اعلام می گردد.
رنجبر در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که این جلسه و کارگاه تدوین بودجه 98 خروجی مطلوبی داشته و در جهت افزایش بازدهی مالی شرکت های تابعه باشد تا صندوق بازنشستگی فولاد بتواند از این طریق، خدمات مطلوب تری به بازنشستگان محترم فولاد جهت افزایش رفاه آنها ارایه نماید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد