فولاد و آهن

قیمت فولاد کاهش می یابد

قیمت فولاد کاهش می یابد
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون معدنی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به زودی قیمت فولاد و سایر مقاطع کاهش فوق العاده یافته و قیمت میلگرد به کیلویی ۳۵۰۰ تومان خواهد رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، جعفر سرقینی افزود: از 24 شهریور امسال فقط کسانی قادر به خرید از بورس کالا خواهند بود که سفارش آنها در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت شده باشد.
وی اضافه کرد: قیمت فولاد تا کیلویی 3800 تومان کاهش یافته بود اما با افزایش قیمت ارز قیمت فولاد نیز تا 4800 تومان افزایش یافت که با تغییرات انجام شده به کیلویی 4 هزار و 100 تومان تا 4200 تومان کاهش یافت که پیش‌بینی می‌کنیم قیمت فولاد به زودی به کیلویی 3500 تومان تا 3600 تومان برسد.
سرقینی همچنین گفت: عرضه محصولات فولادی از اول مرداد تا کنون حدود 750 هزار تن بوده که فقط 15 هزار تن از این میزان میلگرد و مقاطع طویل بوده است.
وی افزود: از دیروز سقف رقابتی برای عرضه در بورس برداشته می شود ضمن اینکه از فولادسازان بزرگ تعهد گرفتیم تا افزایش 30 درصدی در عرضه به بورس کالا داشته باشند که پیش بینی می کنیم با وجود کاهش قیمت انواع مقاطع فولادی و به ویژه کاهش قیمت میلگرد به کیلویی 3500 تومان در بازار، درآمد فولادسازان در بورس نیز 20 تا 25 درصد افزایش یابد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد