معدن

تقدیر رئیس جمهور از رئیس هیئت عامل ایمیدرو؛

ایمیدرو سازمان برتر جشنواره شهید رجایی شد

ایمیدرو سازمان برتر جشنواره شهید رجایی شد
پایگاه خبری معدن نیوز- سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در بخش برگزیدگان دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر ایران معرفی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی از صبح امروز که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور رئیس جمهور، در سالن اجلاس سران برگزار شد، از 14 دستگاه برتر دولتی تقدیر به عمل آمد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو)، شرکت توانیر و سازمان سنجش نیز در بخش برگزیدگان دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شدند و مهدی کرباسیان و روسای دو دستگاه دیگر با دریافت تندیس و لوح تقدیر از روحانی، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در متن رئیس جمهور خطاب به مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو آمده است؛ "خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران توفیق سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است. به شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند و در سال “حمایت از کالای ایرانی” لازم می دانم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه ها و اعتلای کشور و کسب رتبه برتر در جسنواره شهید رجایی سال 97 قدردانی نمایم . توفیق روزافزون شما و همکاران شریف آن دستگاه را در خدمت به کشور عزیزمان از خداوند متعال مسئلت دارم."

پیش از این مهدی کرباسیان در دولت های سازندگی و اصلاحات به ترتیب موفق به کسب نشان های درجه 2 لیاقت مدیریت و خدمت شده بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد