سنگ آهن و ذغال سنگ

برای دهمین سال متوالی؛

مجتمع سنگ آهن جلال آباد موفق به تمدید گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه شد

مجتمع سنگ آهن جلال آباد موفق به تمدید گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه شد
پایگاه خبری معدن نیوز- مجتمع سنگ آهن جلال آباد برای دهمین سال پیاپی، موفق به تمدید گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مجتمع سنگ آهن جلال آباد از سال 88 تا 96 دارای گواهینامه استاندارد های سیستم مدیریت یکپارچه براساس ویرایش 2008 بوده و در سال 96، موفق به ارتقای ویرایش گواهینامه استانداردها از 2008 به 2015 شد.

این مجتمع در نخستین دوره «ممیزی مراقبتی گواهینامه استانداردها» (در تاریخ 12 شهریور ماه 97)، توانست در زمینه تحلیل های استراتژیک، پروژه های بهبود و مشارکت و نظرسنجی کارکنان، گواهینامه استانداردها را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

مجتمع سنگ آهن جلال آباد با تعهد بر ارتقای مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان، استفاده بهینه از منابع و نیز کاهش هزینه‌های ناشی از ریسک‌های بالا، موفق به دریافت گواهینامه‌ سیستم مدیریت یکپارچه شد.

همچنین، دریافت «گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت»، به عنوان یکی از موفقیت های دیگر مجتمع سنگ آهن جلال آباد، حاکی از اعتقاد راسخ و تلاش بی وقفه همکاران به پیاده‌سازی استانداردهای روز دنیا در کسب و کار خود است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد