صنعت

با ارائه بیش از 170 عنوان کتاب تخصصی صورت می گیرد ؛

حضور سازمان مدیریت صنعتی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب

حضور سازمان مدیریت صنعتی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب
خبرگزاری تخصصی معدن- سازمان مدیریت صنعتی ضمن عرضه بیش از ۱۷۰ عنوان کتاب تخصصی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نموده است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- سازمان مدیریت صنعتی ضمن عرضه بیش از 170 عنوان کتاب تخصصی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نموده است.
به گزارش معدن نیوز ؛ امسال این سازمان با 20 عنوان کتاب جدید در حوزه های تخصصی مدیریت در نمایشگاه حاضر شده است.
انتشارات یکی از ارکان سازمان مدیریت صنعتی است که هر ساله اقدام به نشر کتاب های تخصصی با محوریت مدیریت نموده و نیاز مدیران و دانش آموختگان مدیریت کشور را در این حوزه مرتفع می سازد که این آثار از نظر عمق و تنوع در حوزه مدیریت، مجموعه منحصر به فردی را تشکیل می دهند.
مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، مدیریت مالی و حسابداری، بازرگانی، اقتصاد، مدیریت عمومی، مدیریت خدمات، اصول و فنون مذاکره و مدیریت تولید و عملیات از جمله موضوعاتی هستند که محور محتوای آثار منتشر شده را در بر می گیرد.
گفتنی است ،  انتشارات سازمان مدیریت صنعتی در نمایشگاه بین المللی کتاب در محل مصلای تهران در سالن 18 غرفه 41 مستقر می باشد و در طول مدت برگزاری نمایشگاه کارشناسان سازمان آماده ارائه اطلاعات لازم در حوزه انتشارات به بازدیدکنندگان
خواهند بود.
بر اساس گزارش سازمان مدیریت صنعتی ، این سازمان در پنجاهمین سالگرد فعالیت خود با رسالت توسعه ظرفیت مدیریت کشور در سه حوزه مشاوره، آموزش و انتشارات نقش آفرینی نموده و به عنوان متولی ارتقای سطح دانش و بینش مدیران و نماینده نهاد متولی صنعت و معدن در نمایشگاه بین المللی کتاب یعنی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور شرکت نموده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد