فولاد و آهن

مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

آهن و فولاد اصفهان نخستین بارانداز فولاد مبارکه شد

آهن و فولاد اصفهان نخستین بارانداز فولاد مبارکه شد
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان گفت: آهن و فولاد اصفهان اکنون به عنوان بارانداز فولاد مبارکه شناخته می شود و اولین محموله فولاد سبا از طریق ریل به این منطقه حمل و به سایت های فولاد مبارکه ارسال، انبار و فروخته می شود.
  بزرگنمايي:

عباس هوایی با بیان اینکه شرکت آهن و فولاد اصفهان زیرمجموعه هلدینگ متیل می باشد به معدن نیوز گفت: این شرکت اولین مرکز خدماتی بود که بعد از تولید در فولاد مبارکه تاسیس و هدف آن ارائه خدمات پس از فروش فولاد مبارکه بود.

وی افزود: نورد گرم از طریق ریل به واحد آهن و فولاد اصفهان به عنوان نزدیک ترین محل به این شرکت حمل شده و پس از برش به مشتریان ارسال می گردد.

هوایی اظهار داشت: از دیگر وظایف مهم شرکت، فروش دپوی انبارها و محصولات فولاد مبارکه به مصرف کنندگان خرد و زیر هزار تن می باشد.

وی ادامه داد: رسالت دیگر شرکت آهن و فولاد اصفهان که از سال های اولیه تاسیس برای آن ترسیم شد، حمل ریلی محصولات بود لذا خط ریلی 8 کیلومتری با هزینه 8 میلیارد تومان ایجاد گردید و پس از حدود 5 سال زمان، از سال قبل به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان با موثر خواندن افتتاح این خط ریلی گفت: افتتاح این خط ریلی توانسته هزینه های حمل را 30 تا 40 درصد کاهش دهد و علاوه بر هزینه های حمل، قیمت تمام شده محصول نیز برای مشتریان کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: آهن و فولاد اصفهان اکنون به عنوان بارانداز فولاد مبارکه شناخته می شود و از حدود یک تا دو هفته قبل مقدمات آن انجام شده تا اولین محموله فولاد سبا از طریق ریل به این منطقه حمل و به سایت های فولاد مبارکه ارسال، انبار و فروخته شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد