معدن

وزیر صمت نقشه راه معدن و صنایع معدنی را ابلاغ کرد

وزیر صمت نقشه راه معدن و صنایع معدنی را ابلاغ کرد
پایگاه خبری معدن نیوز- نقشه راه معدن و صنایع معدنی با هدف ارتقای وضعیت بخش معدن و صنایع معدنی توسط محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این نقشه راه که حاصل همفکری مسئولان وزارت، صنعت معدن و تجارت و تشکل ها با محوریت ایمیدرو تهیه شده است، اهداف و چشم انداز بخش معدن و صنایع معدنی را تعیین کرده است.

در متن ابلاغیه نقشه راه توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مدیران ایمیدرو و وزازتخانه آمده است؛ "ارتقای وضعیت بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد، تعیین راهبردها و خطوط سیاسی کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی است.

در این راستا تهیه نقشه راه بخش معدن و صنایع معدنی به عنوان یک سند بالادست، اقدامی موثر و ارزشمند است که امیدواریم از طریق عملیاتی کردن سیاست های تدوین شده، به اهداف و چشم انداز مصوب در این سند نیز دست یابیم.

بدینوسیله از تلاش صادقانه و ارزشمند جنابعالی در تهیه این سند، قدردانی می نمایم و آرزومندم همواره در توسعه و ارتقا عرصه های علمی، صنعتی و اقتصادی کشور سربلند باشید."

شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این اعلام کرد بوده؛ "یکی از وعده های من در شروع دولت دوازدهم این بود که برنامه 4 ساله ای را برای توسعه معدنی کشور تهیه و به اجرا در بیارم و به لطف الهی با نظرخواهی از همه اصحاب فکر و اندیشه، نقشه راه معدن و صنایع معدنی پیش روی ما است.

در این نقشه راه توجه ویژه ای بر استفاده از ذخایر و معادن کوچک داشته ایم و راه حل هایی را برای استفاده از ذخایر معادن کوچک برای توسعه معدنی پیش بینی کرده ایم."

نقشه راه معدن و صنایع معدنی که توسط وزیر صمت ابلاغ گردید را از اینجا دریافت نمایید.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد