ورزش بنگاه ها

ورزشگاه فولاد خوزستان در سفر معاون اول رئیس جمهور به خوزستان افتتاح می شود

ورزشگاه فولاد خوزستان در سفر معاون اول رئیس جمهور به خوزستان افتتاح می شود
​پایگاه خبری معدن نیوز- استاندار خوزستان گفت: چند طرح بزرگ ملی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال به زودی با حضور مهندس جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در خوزستان افتتاح می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دولت در محل نمایشگاه دائمی بین المللی اهواز افزود: این پروژه ها شامل تصفیه خانه شرق اهواز، طرح آبرسانی غدیر و ورزشگاه فولاد خوزستان است که در هفته دولت با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می شوند.

وی گفت: بیمارستان سوانح سوختگی و بیمارستان فوق تخصصی ابوذر و چندین طرح بخش خصوصی نیز از دیگر طرح های ملی است که در این سفر افتتاح می شوند.

وی یادآور شد: علاوه بر این بیش از 347 پروژه استانی با اعتبار 6هزار و 506 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

شریعتی خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم با وجود مشکلات اعتباری و مالی، طرح های بسیاری در استان خوزستان به ویژه در حوزه زیرساختی ایجاد شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: مصوبه هیات دولت در سال 95 در حوزه های مهمی همچون مهار کانون های گرد و غبار، آب و فاضلاب، طرح 550 هزار هکتاری و احیای رودخانه کارون در استان خوزستان اجرایی شد.

شریعتی برپایی نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه هفته دولت را راهی برای ارتباط با مردم و ارائه دستاوردهای دولت دانست و گفت: باید مردم به ویژه جوانان را نسبت به آینده خوشبین کرد زیرا این مساله مقدمه ای برای پیشرفت در جامعه است.

وی با اشاره به شعار هفته دولت امسال خاطر نشان کرد: `شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی` به عنوان شعار امسال انتخاب شده است.

شریعتی تصریح کرد: در طی چهار دهه گذشته دشمنان همواره به دنبال تضعیف کشور ایران بودند و این مساله در شرایط فعلی بسیار بیشتر شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین وظایف دولتمردان در شرایط فعلی ایجاد روحیه امید و شادابی در جامعه است تا یاس و ناامیدی از مردم دور شود.

شریعتی با بیان اینکه مسئولان باید در برابر مردم و به ویژه جوانان پاسخگو باشند تصریح کرد: پاسخگو بودن مسئولان سبب می شود تا وجهه مردمی بودن دولت بیشتر در اذهان مشخص شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین دستاورد نظام در طول چهل سال گذشته استقلال سیاسی بوده است یادآور شد: اگرچه استقلال اقتصادی به طور کامل محقق نشده اما تلاش می شود تا در کالاهای استراتژیک و اساسی وابستگی ها به حداقل برسد.

به گفته استاندار خوزستان تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد