معدن

خواف با صنعت فولاد تا ۱۵ سال آینده به منطقه ای توسعه یافته تبدیل می شود

خواف با صنعت فولاد تا ۱۵ سال آینده به منطقه ای توسعه یافته تبدیل می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان گفت: صنعت فولاد کمک می‌کند تا منطقه خواف تا ۱۵ سال آینده منطقه ای کاملا توسعه یافته شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد ناظمی ادامه داد: چین، ژاپن، کره، هند، اتحادیه اروپا و برزیل بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد جهان هستند که جزو اقتصادهای برتر جهان نیز محسوب می شوند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان با بیان این که صنعت فولاد جزو زیربنایی‌ترین صنایع کشورها است، اظهار داشت: اگر به رتبه‌بندی تولیدکنندگان فولاد نگاه کنید قدرتمندترین اقتصادهای جهان، قدرتمندترین تولیدکنندگان فولاد نیز هستند.

وی با اشاره به این که سال گذشته ایران دارای رتبه سیزدهم در تولید فولاد جهان بود بیان کرد: فولاد مبارکه اصفهان مجموعه بزرگ و هلدینگ تولیدی فولاد است و نزدیک به 60 شرکت زیرمجموعه ما فعالیت می‌کنند.

ناظمی عنوان کرد: فولاد هرمزگان یکی از زیرمجموعه‌های ماست که 1٫5 میلیون تن فولاد تولید می‌کند.

وی ضمن اعلام اینکه ما در خراسان رضوی و شهرستان خواف بزرگترین گندله سازی را ایجاد کردیم گفت: منطقه خواف منطقه قابل توسعه ای و دارای مردم شریفی می‌باشد که برایشان لازم است زیرساخت‌های لازم ایجاد شود.

وی توسعه این منطقه را دارای سیاست‌های خاص و دقیق داسنت و افزود: این صنعت کمک می‌کند تا 15 سال آینده منطقه کاملا توسعه یافته شود.

وی توسعه این منطقه را داری استراتژی برای کشور ایران خواند و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی این منطقه به کشور افغانستان می‌توانیم منطقه را همراه با توسعه، ارتقاء امنیت دهیم چرا که توسعه امنیت را با خود به ارمغان می‌آورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد