سنگ آهن و ذغال سنگ

در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت گهرزمین مطرح شد:

۵۰۰ نفر از طریق آزمون طی یک ماه آینده به گهر زمین اضافه می شوند

۵۰۰ نفر از طریق آزمون طی یک ماه آینده به گهر زمین اضافه می شوند
پایگاه خبری معدن نیوز- آئین بازدید از سایت گهرزمین با حضور مدیر سایت، معاون اداری و پشتیبانی شرکت و جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران نشریات و سایت های خبری شهرستان سیرجان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی گهر زمین، در این بازدید اصحاب رسانه از نحوه استخراج و بهره برداری معدن و سپس از کارخانه های گندله سازی و کنسانتره بازدید کردند.
سلیمان زاده، مدیر سایت گهرزمین در این بازدید عنوان کرد: این مجموعه با سرمایه گذاری مستقیم خوراک کارخانجات گل گهر را تامین می کند.
وی ادامه داد: با تلاش همکاران در سال گذشته رکورد بیشترین استخراج و همچنین رکورد 4800 تن برای دو خط دو میلیون تنی کنسانتره را داشتیم.
در ادامه بازدید و ضمن برگزاری نشست خبری، مدیر سایت گهرزمین با اشاره به اینکه خبرنگاران پتانسیل ارزشمند جامعه هستند افزود: شما خبرنگاران می توانید پتانسیل ارزشمندی برای رفع مسائل و مشکلات ما در حوزه کاری داشته باشید.
وی با اشاره به اینکه ما از انتقاد سازنده استقبال می کنیم گفت: قلم و اندیشه شما می تواند خیلی از معضلات و مشکلات را از دید تحلیلی و انتقادی مورد بحث وبررسی قرار دهد.
مدیر سایت گهرزمین اضافه کرد: مجموعه گهر زمین یک مجموعه نوپا است، که با همکاری اصحاب رسانه می تواند گامی موثر و عملی در جهت توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در این منطقه ایفا نماید.
در ادامه دلاوریان؛ معاون اداری و پیشتیبانی شرکت عنوان کرد: این شرکت با ایجاد 3500 شغل غیر مستقیم و 500 شغل مستقیم، فرصت شغلی خوبی ایجاد کرده است و طی یک ماه آینده نیز 500 نفر با آزمون به مجموعه اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: شرکت گهرزمین در بحث مسئولیت های اجتماعی، توانسته با ایجاد 50 هکتار درخت کاری و نهال کاری و همچنین ساخت مدرسه ای در آباده گامی موثر در این راستا بردارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد