آلومینیوم و مس

بخشدار خاروانا در حاشیه اجرای طرح جهادی درمانی بقیه‌الله(عج):

مس سونگون در رفع محرومیت روستاها بسیار مؤثر بوده ‏است

مس سونگون در رفع محرومیت روستاها بسیار مؤثر بوده ‏است
پایگاه خبری معدن نیوز- بهنام اسماعیلی اقدم بخشدار خاروانا گفت: مس سونگون به‌عنوان یک نعمت در این منطقه در رفع محرومیت روستاهای ما بسیار مؤثر بوده به‌گونه‌ای که اگر اتفاق مهمی در زمینه محرومیت‌زدایی در این منطقه رخ داده، مجتمع مس سونگون در آن نقش مهمی ایفا کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، بخشدار خاروانا در حاشیه اجرای طرح جهادی درمانی بقیه‌الله(عج) در بخش خاروانا، با اشاره به محرومیت ‏منطقه گفت: مردم این منطقه مردمی سنتی هستند که با وجود محرومیت از خدمات کمیته امداد حضرت ‏امام خمینی(ره) هم استفاده نمی‌کنند؛ اما ارائه خدمات درمانی به این شکل قطعاً می‌تواند برای مردم ‏این منطقه بسیار مفید و مؤثر واقع شود. ‏
اسماعیلی اقدم با اشاره به برگزاری جلسات مختلف به‌منظور اعمال هماهنگی‌های لازم جهت استفاده بهینه از این فرصت پیش‌آمده گفت: به‌محض اطلاع از حضور تیم جهادی درمانی در بخش خاروانا جلساتی با مسئولان برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم برای همکاری مناسب با تیم انجام شد.
وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با ادارات و دهیاری‌ها درخصوص اطلاع‌رسانی مردم و چگونگی انتقال افراد برای درمان به مرکز درمانی و انتخاب مکان مناسب جهت ارائه خدمات پزشکی و پانسیون محورهای اصلی این جلسات را تشکیل می‌دادند.
اسماعیلی اقدم با اشاره به عدم وجود بستر مناسب از قبیل درمانگاه در این منطقه افزود‌: متأسفانه این مسئله یکی از دغدغه‌های اصلی در جلسات بود. البته مناسب‌ترین مکان موجود یعنی مجتمع آموزشی الزهرا(س) انتخاب شده بود ولی نواقصات فراوانی داشت که موضوع با مدیر مجتمع مس سونگون مطرح شد و با مساعدت و دستور شریفی، اقدامات لازم در زمینه بهسازی، آسفالت‌ریزی محوطه، رنگ‌آمیزی سالن‌ها، بازبینی تأسیسات و... در کمترین زمان ممکن انجام گرفت و این مجتمع آموزشی در جهت اجرای طرح در اختیار تیم پزشکی اعزامی از سوی مرکز فرهنگی جهادی بقیه‌الله(عج) قرار گرفت.
وی افزود: همچنین شریفی در جهت رفاه حال روستاییان و بیماران دستور دادند سرویس‌های مناسب جهت ایاب و ذهاب آنان از روستاها صورت گیرد که هماهنگی و تدابیر لازم در‌ این ‌باره با همکاری مجتمع مس سونگون صورت پذیرفت.
اسماعیلی اقدم ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی بنی اسدی‌راد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و شریفی مدیر مجتمع مس سونگون گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش‌های پایگاه بسیج شرکت ملی صنایع مس ایران و پایگاه مقاومت شهید باکری مس سونگون و مرکز فرهنگی جهادی بقیه‌الله(عج) و به‌وی‍ژه از همکاران و مدیریت امور کارکنان و خدمات عمومی مجتمع مس سونگون به خاطر ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن فرصت درمان برای مردم منطقه تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از تمام مسئولین ارگان‌ها و نهادهای خاروانا خصوصاً بخشداری، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بسیج، نیروی انتظامی، آموزش‌وپرورش، شورای شهر و دهیاری‌ها که با هماهنگی مناسب تلاش کردند تا کارها به نحو احسن انجام شود تشکر و قدردانی می‌کنم.
بخشدار خاروانا با اشاره به مساعدت‌های مجتمع مس سونگون در جهت رفع مشکلات روستاها گفت: کمک‌های مس سونگون در جهت اجرای طرح هادی روستاها و بازسازی معابر و رسیدگی به مسائل عمرانی روستاها با اقداماتی چون تحویل اقلام نظیر بلوک‌های سیمانی شن و ماسه و جداول به دهیاری‌ها، بازسازی کانال آب‌رسانی روستای لیلاب، تأمین ماشین‌آلات راه‌سازی جهت اصلاح جاده‌های روستایی و بین مزارع، مساعدت به شهرداری‌ها جهت احداث ساختمان و طرح‌های عمرانی و... در جهت رفع مشکلات روستاها و ارتقای آبادانی آن‌ها بسیار موثر بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد