فولاد و آهن

مدیرعامل ایملت در گفت و گو با معدن نیوز؛

ایملت در ایران می ماند

ایملت در ایران می ماند
پایگاه خبری معدن نیوز، مدیرعامل شرکت ایملت کانادا گفت: علیرغم تحریم های آمریکا علیه ایران در ایران مانده و به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و در همین راستا بسته ویژه ای را به فولادسازان ارائه خواهند کرد.
  بزرگنمايي:

حمید نوازنی، مدیرعامل شرکت ایملت کانادا در نمایشگاه بین المللی متالورژی و فولاد اصفهان با بیان اینکه این شرکت به عنوان اسپانسر در این رویداد حضور داشت به معدن نیوز گفت: دلیل این حضور، شرایط تحریمی صنعت و کشور ایران بود.
وی افزود: کانادا به عنوان یک کشور آزاد تابع مصوبات شورای امنیت سازمان ملل، هنوز به این نتیجه نرسیده که تحریم ها علیه ایران را عملیاتی کند لذا از فرصت پیش آمده در نمایشگاه متالورژی اصفهان استفاده کردیم و با موافقت وزارت امور خارجه کانادا اقدام به معرفی خود نمودیم.
نوازنی در تشریح فعالیت های این شرکت گفت: شرکت ایملت یک شرکت کانادایی فعال در زمینه طراحی و ساخت کوره های ذوب القایی فعال است. شرکت صادراتی را به ایران در این زمینه داسته و پس از برجام شرایط مطلوب تر شد اما بازگشت تحریم ها تا حدودی روند انتقال پول را با مشکل مواجه کرد. با این وجود با ارائه بسته ای امکان تامین فاینانس برای خریداران خود شامل صنعت فولاد و ریخته گری را فراهم کرده ایم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد