اقتصاد و صنعت

عزم جدی ایران و عراق برای انجام همکاریهای صنعتی

عزم جدی ایران و عراق برای انجام همکاریهای صنعتی
پایگاه خبری معدن نیوز- رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: در­ دیدار سفیر ایران در عراق با رئیس کل اتحادیه صنایع عراق، طرفین بر عزم جدی برای­ همکاری‌های صنعتی تأکید کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ­­ناصر بهزاد اظهار داشت: مسجدی، سفیر ایران در عراق، در جلسه هیئت­­رئیسه اتحادیه کل صنایع عراق، سرمایه گذاری و اشتراک منابع برای انجام بخشی از عملیات تولید در عراق را فصل جدیدی از همکاریهای دو کشور در راستای افزایش تبادلات تجاری اعلام کرد.

وی افزود: رئیس کل اتحادیه صنایع عراق نیز ضمن ابراز خرسندی برای ادامه همکاری با شرکت‌های ایرانی و لزوم حضور جدی و مستقیم بخش خصوصی برای ایجاد خطوط تولید بر توان بالای ایران در حوزه نفوذ صنعتی و برخورداری از دانش روز به عنوان مزیت بزرگ شرکت‌های ایرانی تأکید کرد که می‌تواند به عنوان راهبرد قابل اتکا در تعمیق همکاری‌ها، ظرفیت مکمل تولید در عراق و تثبیت ایران در بازار این کشور موثر باشد.

گفتنی است، در این دیدار رایزن بازرگانی ایران در عراق نیز ضمن اشاره به پیگیریهای انجام شده­و اعلام آمادگی­خانه صنعت و معدن ایران و شرکت شهرکهای صنعتی ایران برای تقویت رویکرد تولید در عراق به منظور مشارکت و مشاوره فنی، گفت:­­نگاه توسعه ای­تجارت ایران بر پایه تقویت تعاملات بازرگانی بر بستر تولید دنبال خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد