سیمان و مصالح

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان؛

تغییر قیمت سیمان کاملا قانونی و تایید شده است

تغییر قیمت سیمان کاملا قانونی و تایید شده است
پایگاه خبری معدن نیوز- سید محمد اتابک در مورد افزایش قیمت سیمان، گفت: تغییر قیمت سیمان براساس اختیار تفویضی وزارت صنعت، معدن و تجارت به این انجمن و با هماهنگی کامل انجام شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس انجمن صفنی کارفرمایان صنعت سیمان افزود: این تغییر قیمت با عنایت به افزایش چشمگیر قیمت‌های عوامل تشکیل دهنده قیمت تمام شده سیمان و وضعیت ناهنجار صنعت سیمان کشور و همچنین بنا بر درخواست‌های مکرر مدیران عامل و دبیران کارگروه‌های منطقه‌ای کارخانجات سیمان کشور بوده است. 

وی اظهار داشت: این افزایش قیمت براساس اختیار قانونی این انجمن بوده است و قبل از اعمال تغییرات قیمتی هماهنگی کامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است و وزارتخانه مذکور مجددا طی نامه شماره 115572. 60 مورخ 97.5.4 به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اعلام نموده است که تصمیم اخیر انجمن سیمان کشور مبنی بر افزایش قیمت سیمان کاملا قانونی و مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی همچنین در مورد اختیار تفویضی انجمن سیمان برای افزایش قیمت گفت: اختیار تفویضی به انجمن سیمان کشور از سال 95 است و براساس توافق فی‌‌مابین وزارت، صنعت، معدن و تجارت و انجمن صنعت سیمان کشور است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور افزود: در شرایط فعلی کشور ایجاد تنش بیشتر را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان توصیه نمی‌کنم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد