معدن

توسط ایمپاسکو صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه مشترک با شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

امضای تفاهم نامه مشترک با شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات
پایگاه خبری معدن نیوز- تفاهم نامه تشریک مساعی و همکاری در توسعه فعالیت های معدنی با دیدگاه توسعه اکتشاف میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات منعقد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز وجیه اله جعفری؛ مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این جلسه ضمن معرفی مجموعه فعالیت های صورت گرفته و در دست اقدام این شرکت گفت: عمده فعالیت ایمپاسکو در حوزه اکتشاف با نگاه ویژه به استان های معدنی محروم از جمله سیستان و بلوچستان است و در این زمینه فعالیت های اکتشافی موثری انجام داده ایم.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست شرکت مبنی بر برون سپاری حدود 80 درصد از مجموعه طرح های معدنی در دست ایمپاسکو جهت انجام تجهیز، بهره برداری و فرآوری از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری خواهد شد.

جعفری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اخیر با شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: موضوع این تفاهم نامه تشریک مساعی و همکاری در توسعه فعالیت های معدنی با دیدگاه توسعه اکتشاف و با اولویت مواد معدنی فلزی در محدوره های اکتشافی میان ایمپاسکو و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و نیز مطالعه طرح های متعلق به طرفین این تفاهم نامه است.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در ادامه گفت: کمیته راهبری اکتشاف متشکل از تیم متخصص هر دو طرف تفاهم نامه مذکور، گزارش خود را ارایه خواهند داد که پس از تایید به عنوان نقشه راه فعالیت های آتی به شمار خواهد رفت.

در ادامه این جلسه حسام مقدم علی؛ مدیریت اکتشاف ایمپاسکو گزارشی از عملکرد حوزه اکتشاف شرکت طی 4 سال اخیر ارایه داد و گفت: بر اساس سیاست های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصمیم گرفته ایم تا از حوزه سنگ آهن و زغال سنگ به سمت پلی متال ها سوق پیدا کنیم.

گفتنی است در پایان جلسه تفاهم نامه مشترک میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به امضای طرفین رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد