آلومینیوم و مس

پیشتازی مس کاتد «فملی» در بورس کالا

پیشتازی مس کاتد «فملی» در بورس کالا
پایگاه خبری معدن نیوز - دیروز (یکشنبه ۳۱‌تیرماه) بیشترین ارزش معاملات تالار محصولات صنعتی به «مس کاتد» شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان حدودی ۲۹.۵میلیارد تومان تعلق گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تالارهای مختلف بورس کالای ایران در مجموع ارزشی حدود 160.3‌ میلیارد تومان داشتند. این معاملات در 144 قرارداد منعقد شدند؛ از این میزان حدود 152‌ میلیارد تومان آن به رینگ داخلی تعلق گرفت. تالار محصولات صنعتی نیز بیشترین ارزش معاملات دیروز را در حدود 120.7 میلیارد تومان به خود اختصاص داد. بیشترین ارزش معاملات روز گذشته تالار نقره‌ای به «مس کاتد» شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی) به میزان حدودی 29.5‌ میلیارد تومان تعلق گرفت. این محصول به قیمت کیلویی 29‌ هزار و 31 تومان با 10‌ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه فروخته شد. علاوه بر این، «مس مفتول» شرکت مس دیگر محصول پر معامله این تالار در روز پایانی تیرماه بود. این محصول نیز با قیمت کیلویی 30‌ هزار و 81‌ تومان با رقابت 10 درصدی نسبت به قیمت پایه در حجم 1000 تن فروخته شد.
بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در روز گذشته معامله یک‌هزار و 145‌ تن مس مفتول، دو هزار تن مس کاتد و 500 تن مس کم‌عیار را تجربه کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد