بانک و بیمه

عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی: بانک صنعت و معدن با حمایت از صنایع کوچک و متوسط در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند

عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی: بانک صنعت و معدن با حمایت از صنایع کوچک و متوسط در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند
پایگاه خبری معدن نیوز- رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از انجام ۱۸ طرح به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال از سوی ایدرو در سال ۹۶ خبر داد.
  بزرگنمايي:

محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانیکه بانک صنعت و معدن طرح رونق تولید - یعنی حمایت از صنایع کوچک و متوسط - را در اولویت فعالیت های خود قرار می دهد این امر به معنای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش مدن نیوز وی افزود: در دوره مدیریت جدید با درایت و مدیریت قوی مسائل و مشکلاتی که در روابط خارجی وجود داشت در حوزه بانکی و خصوصا بانک صنعت و معدن به خوبی رسیدگی و حل شد.
عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر بانک صنعت و معدن یکی از بهترین بانک های کشور است که توانسته است در چند سال اخیر مشکلاتی را که در صنعت، تولید و ارتباط آنها با نظام پولی و بانکی وجود داشت برطرف کند و در این حوزه بسیار موفق عمل کند ، ضمن اینکه بنده نیز از عملکرد بانک به عنوان عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بسیار راضی هستم.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: ما در حوزه تولید و صنعت کشور موانع و مشکلاتی داریم ودر این میان نباید تمام مسئولیت های رفع موانع تولید را بر دوش بانک صنعت و معدن قرار دهیم بلکه اگر بانک های دیگر نیز به اندازه بانک صنعت و معدن به فعالیت های سازنده درخصوص اعطای تسهیلات به صنعت کشور بپردازند به طور قطع بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بانک صنعت و معدن با تدوین برنامه راهبردی کارامد جایگاه خویش را در بین بانک های کشور تثبیت کرده است و امیدوارم بیش از پیش به فعالیت های هوشمندانه و ارزنده خود ادامه دهد و روز به روز موفق تر از گذشته باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد