سیمان و مصالح

افزایش یک میلیون تن ظرفیت تولید سیمان سمنان

افزایش یک میلیون تن ظرفیت تولید سیمان سمنان
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش یک میلیون تن ظرفیت تولید سیمان در این استان خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز  بهروز اسودی در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی و معدنی شهرستان مهدیشهر که با حضور استاندار و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شد با اعلام این خبرگفت: با اجرای طرح توسعه شرکت سیمان سنگسر سالانه یک میلیون تن به ظرفیت تولید سیمان در استان اضافه خواهد شد.
وی افزود: شرکت سیمان سنگسر در زیربنایی به مساحت بیش از 2 هزار و 500 متر مربع و با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد  و 500 میلیون ریال در منطقه صنعتی گل رودبار شهرستان مهدیشهر واقع شده است که با راه اندازی کامل این واحد و خط تولید سیمان از کلینکر ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن سیمان خاکستری معمولی را خواهد داشت و زمینه اشتغال حدود 390 نفر در استان را فراهم می کند.
بهروز اسودی با اشاره به دیگر برنامه استاندار گفت ، دکتر خباز و اعضای کارگروه همچنین در ادامه از شرکت نیکان سنگسر  در مهدیشهر بازدید نمودند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت نیکان سنگسر در زمینه تولید بتن سیال معمولی  و انواع بتن و بلوک سقفی و دیواری فعالیت می کند تصریح کرد: این مجوعه تولیدی در زیربنایی به مساحت  900 متر مربع و با سرمایه گذاری حدود 8.5 میلیارد ریال در منطقه صنعتی گل رودبار شهرستان مهدیشهر واقع شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت نیاکان سنگسر ظرفیت تولید سالانه 315هزار متر مکعب بتون آماده ، 180هزار عدد بلوک دیواری ، 330هزار تن شستشو و دانه بندی شن و ماسه و 180هزار عدد بلوک سقفی را دارد و توانسته است زمینه اشتغال حدود 45 نفر را در منطقه فراهم کند.
بهروز اسودی به دیگر برنامه سفر استاندار به شهرستان مهدیشهر اشاره کرد و افزود: رئیس و اعضای کارگروه ستاد تسهیل استان در آخرین بازدید خود از واحدهای تولیدی شهرستان مهدیشهر از شرکت تاژه صنعت سنگسر تولید کننده انواع تیر بتونی و جداول سیمانی و پانل های بتونی بازدید کردند.
وی  اشاره به سرمایه گذاری 11.5 میلیارد ریالی شرکت تاژه صنعت سنگسر اظهار داشت: این مجموعه تولیدی در زیربنایی به مساحت حدود 1900 متر مربع در منطقه صنعتی غنچه انگوری شهرستان مهدیشهر واقع شده است که ظرفیت تولید سالانه 140هزار عدد تیر بتونی ، انواع جداول سیمانی ، پانل بتونی و ستون دیوار و حدود 38 هزار و 850 متر مربع پنل بتونی دیوار پیش ساخته بتونی را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود 45 نفر را در منطقه فراهم نماید.
در ادامه این بازدید ها دکتر خباز استاندار و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه اعضای کارگروه در نشستی به بررسی مسایل و مشکلات این واحدها پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد