ورزش بنگاه ها

بازدید نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه مس سونگون

بازدید نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه مس سونگون
پایگاه خبری معدن نیوز- «علی کفاشیان»، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه مس سونگون بازدید کرد. او در این بازدید گفت استانداردهای سالن و مهمان‌سرای باشگاه مس سونگون برای میزبانی مسابقات لیگ برتر کافی است و تنها جایگاه تماشاگران باید کامل شود.
  بزرگنمايي:

«علی کفاشیان»، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه مس سونگون بازدید کرد. او در این بازدید گفت استانداردهای سالن و مهمان‌سرای باشگاه مس سونگون برای میزبانی مسابقات لیگ برتر کافی است و تنها جایگاه تماشاگران باید کامل شود.
 به گزارش معدن نیوز نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و «کاظم سلیمانی»، دبیر سازمان لیگ فوتسال ایران، پنج‌شنبه گذشته میهمانان ویژه دیدار هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور میان دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران بودند.

پیش از برگزاری این مسابقه که با پیروزی دو بر یک مس سونگون همراه بود، کفاشیان و سلیمانی با حضور در شهرستان ورزقان از باشگاه مس سونگون-ورزقان بازدید کردند. در این دیدار، «احمد مرادعلیزاده»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «رضا علیزاده»، نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، «مرتضی دلاوری‌ پاریزی»، مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس کمیته فرهنگ و ورزش شرکت مس، «محمد حاجی‌آقازاده»، مدیر مس منطقه آذربایجان، «جواد ششگلانی»، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و «محمدرضا کافی»، مدیرعامل باشگاه مس سونگون-ورزقان نیز حضور داشتند و «حسن یحیوی»، فرماندار ورزقان، «فاتح»، رئیس حراست مجتمع مس سونگون، «سامبرانی»، رئیس هیات‌مدیره باشگاه مس سونگون و «ناصر شهبازی»، عضو هیات‌مدیره باشگاه هم آن‌ها را همراهی می‌کردند.

نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ابتدا از مهمان‌سرا و سالن‌های اختصاصی فوتسال و بدن‌سازی مس سونگون و سپس از دفتر باشگاه مس سونگون-ورزقان بازدید کرد. کفاشیان در این بازدید، مهمان‌سرای مس سونگون را هم‌تراز با هتل‌های مورد قبول برای میزبانی تیم‌های ورزشی دانست و سالن اختصاصی مس سونگون را از نظر استانداردهای مختلف تایید کرد. به گفته کفاشیان، کامل نبودن جایگاه تماشاگران سالن تنها مانع برگزاری مسابقات لیگ برتر در آن است. او در این زمینه گفت: چنانچه تا نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر، احداث جایگاه تماشاگران در سالن به اتمام برسد، مجوز میزبانی برای مس سونگون در سالن اختصاصی خود در ورزقان صادر خواهد شد. در این بازدید همچنین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال در شهرستان ورزقان، نقطه عطفی برای توسعه ورزش در منطقه و به‌تبع آن در سطح ملی عنوان شد.

نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران، دبیر سازمان لیگ فوتسال، نماینده مردم ورزقان در مجلس، فرماندار ورزقان و... پس از بازدید از معدن و کارخانه تغلیظ مس سونگون که در ادامه صورت گرفت، جلسه هم‌اندیشی‌ای با مهندس مرادعلیزاده و دیگر مدیران ارشد مس داشتند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد