طلا و نقره

تولید ۱۳۰ کیلوگرم شمش در مجتمع طلای موته در بهار ۹۷

تولید ۱۳۰ کیلوگرم شمش در مجتمع طلای موته در بهار ۹۷
پایگاه خبری معدن نیوز- مجتمع طلای موته رشد ۳۰ درصدی تولید شمش طلا در ۳ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را به دست آورد و تولید در آن به ۱۳۰ کیلوگرم شمش طلا رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، علیرضا طالاری؛ مدیر مجتمع طلای موته با بیان این مطلب گفت: این مجتمع توانست تا پایان خرداد ‌ماه سال جاری 130 کیلوگرم شمش طلا تولید کند و این در حالیست که در مدت مشابه سال 96 موفق به تولید 100 کیلوگرم شمش طلا شد.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه های مجتمع طلای موته خرید ماده معدنی از معادن کوچک و فاقد کارخانه می باشد که این سیاست در سال 95 و 96 اجرایی و جزء برنامه سال 97 نیز می باشد.

طالاری خاطر نشان کرد: استراتژی خرید ماده معدنی از معادن کوچک و فاقد کارخانه باعث افزایش تولید، راندمان و حمایت از معادن کوچک و فاقد کارخانه شده و با اجرای این اقدام برای حدود 70 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

مدیر مجتمع طلای موته تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی پروژه مدار آبگیری و استحصال طلا از سد باطله، دریافت پروانه بهره برداری معدن طلای دره اشکی و اکتشاف معدن قرم قرم از جمله برنامه های سال 97 این مجتمع می باشد.

وی تصریح کرد: انجام اکتشافات تکمیلی معدن طلای شانق و ساخت ساختمان جهت عملیات اسید شویی تا مرحله تولید شمش برای اتاق طلا از دیگر برنامه های مجتمع در سال 97 است.

طالاری در ادامه افزود: مجتمع طلای موته در سال گذشته 602 کیلوگرم شمش طلا با عیار 999 تولید کرد که این رقم در مدت مشابه سال 95 ( 380 کیلوگرم ) 58.4 درصد رشد داشته است.

وی گفت: میزان تولید مجتمع طلای موته در سال 96 نسبت به برنامه تولید ( 340 کیلوگرم) 77 درصد افزایش یافته است.

مدیر مجتمع طلای موته راندمان تولید در سال 96 را 90 درصد عنوان کرد و افزود: راندمان تولید نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 9.5 درصدی داشته است.

گفتنی است مجتمع طلای موته در 7 کیلومتری شمال غرب روستای موته از توابع شهرستان برخوار و میمه واقع در استان اصفهان می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد