سنگ آهن و ذغال سنگ

افزایش واردات سنگ آهن کنسانتره بحرین نسبت به سال گذشته

افزایش واردات سنگ آهن کنسانتره بحرین نسبت به سال گذشته
پایگاه خبری معدن نیوز- واردات سنگ آهن کنسانتره بحرین در ماه می ۲۰۱۸ نسبت به ماه آوریل ثابت بوده و به یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن رسیده است. با این حال واردات کنسانتره بحرین در مقایسه با می سال گذشته ۴۸۰ هزار تن افزایش داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، بحرین در بین ماه های ژانویه تا می 2018 رشد 55 درصدی را در واردات سنگ آهن کنسانتره به ثبت رسانده و حجم وارداتش از 2.3 میلیون تن در بازه زمانی مشابه در سال گذشته به 3 میلیون و 560 هزار تن رسید.

برزیل بزرگترین صادرکننده سنگ آهن کنسانتره به بحرین در بین ماه های ژانویه تا می بود که 2 میلیون و 800 هزار تن سنگ آهن به بحرین صادر کرد. برزیل شاهد رشد 42 درصدی در صادرات به بحرین در مدت مذکور بود.

پس از برزیل، شیلی با 340 هزار تن صادرات کنسانتره به بحرین قرار دارد که البته شیلی شاهد ثبات در ارسال محموله های سنگ آهن نسبت به سال گذشته است.

همانطور که گفته شد برزیل بزرگترین صادرکننده سنگ آهن کنسانتره به بحرین می باشد که در ماه می 970 هزار تن سنگ آهن به این کشور صادر کرد و سهم 87 درصدی از کل حجم سنگ آهن وارداتی به بحرین را به خود اختصاص داده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد