سایر عناصر و مواد

مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تولید بیش از یک تن شمش آنتیموان/ رشد ۷۶ درصدی تولید در سه ماهه نخست امسال

تولید بیش از یک تن شمش آنتیموان/ رشد ۷۶ درصدی تولید در سه ماهه نخست امسال
پایگاه خبری معدن نیوز- مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان رشد ۷۶ درصدی تولید شمش آنتیموان در ۳ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را به دست آورد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، نوید نیکو، مدیر مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب گفت: این مجتمع توانست تا پایان خرداد ‌ماه سال جاری 1340 کیلوگرم شمش آنتیموان تولید کند که این آمار حاکی از رشد 43 درصدی تولید نسبت به برنامه پیش بینی شده می باشد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر محقق نمودن برنامه از پیش تعیین شده، توانستیم رشد 76 درصدی تولید را در 3 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کنیم.

نیکو ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مدون صورت گرفته در سال جاری و با انجام اقدامات اجرایی لازم در خصوص رفع نواقص موجود، رکورد جدیدی در این مجتمع ثبت خواهد شد.

گفتنی است مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان دارای گواهینامه های ISO 9001، ISO 14001 و OHSA 18001 سیستم مدیریت یکپارچه بوده و در کیلومتر 42 جاده نهبندان به زاهدان بعد از روستای حیدرآباد واقع شده است.

محصول تولیدی این مجتمع در ساخت آلیاژهای با استحکام بالا، صنایع الکترونیک، ترکیبات ضد حریق، روکش کابل، باتری های معمولی و هیبریدی، موج یاب های مادون قرمز، صنایع نظامی و غیره از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد