فولاد و آهن

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل به مناسبت روز صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز- بیات ماکو مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تبریک این رویداد مهم، از تلاش و زحمات تمامی فعالان حوزه تولید در بخش صنعت و معدن کشور تقدیر کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در پیام تبریک خود آورده است:

روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شده و ارج نهیم. عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیورمردان پولادین، چرخ های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی به پیش می رود.

تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی های صنعتی و معدنی و زبدگی و پختگی نیروی انسانی از اساسی ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می شود. مجموعه ذخایر معدنی غنی و قابلیتهای صنعتی بالای کشورمان، در کنار نیروی انسانی توانمند، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی سیر صعودی را در تولید منجر شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری را نیز برای کشور به ارمغان آورده و جایگاه ایران اسلامی را در منطقه و جهان پایدار و مستحکم کرده است.

بر خود لازم و ضروری می دانیم که این روز را به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک گفته و از تلاش آنها تقدیر و تشکر نمایم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد