ورزش بنگاه ها

حقدوست: در این چند سال زیاد تیم عوض کردم/ امیدوارم در ذوب‌آهن به اهدافم برسم

حقدوست: در این چند سال زیاد تیم عوض کردم/ امیدوارم در ذوب‌آهن به اهدافم برسم
پایگاه خبری معدن نیوز- بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از اینکه این تیم را انتخاب کردن خوشحالم و امیدوارم در ذوب‌آهن به هدف‌هایم برسم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مجتبی حقدوست، در مورد جدایی‌اش از فولاد خوزستان گفت: در فولاد شرایط آن‌طور که می‌خواستم پیش نرفت و بعد از مذاکراتی که با این باشگاه داشتم برای فسخ قرارداد به توافق رسیدیم. بعد از آن هم با پیشنهاد ذوب‌آهن مواجه شدم و خوشحالم که به این تیم آمدم. ذوب‌آهن یک تیم قدیمی و ریشه‌دار است و امیدوارم در تیم جدیدم به هدف‌هایی که دارم دست پیدا کنم.
وی در مورد اینکه چرا در چند سال اخیر شرایط باثباتی نداشته است، خاطر نشان کرد: من در این چند سال زیاد تیم عوض کردم و همین باعث شد که تا حدودی ضرر کنم. حالا با انتخاب ذوب‌آهن تلاش می‌کنم تا چند سال اخیر را جبران کرده و فصل خوبی در این تیم داشته باشم.
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که شاگردان امید نمازی در هجدهمین دوره لیگ برتر می‌توانند قهرمان شوند یا خیر، اظهار داشت: ذوب‌آهن فصل گذشته نایب قهرمان شد و هدف مهمش در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. در ضمن ما می‌خواهیم در آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد