بانک و بیمه

ایجاد بیش از سه هزار و ٥٠٠ شغل مستقیم و تثبیت بیش از ٣٣ هزار شغل ،نتیجه اعطای تسهیلات بانک صنعت و معدن در طرح رونق تولید

ایجاد بیش از سه هزار و ٥٠٠ شغل مستقیم و تثبیت بیش از ٣٣ هزار شغل ،نتیجه اعطای تسهیلات بانک صنعت و معدن در طرح رونق تولید
پایگاه خبری معدن نیوز- تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط کشورمان تعداد ٣ هزار و ٥١٦ شغل مستقیم ایجاد کرده و موجب تثبیت ٣٢ هزار و ٦٧١ شغل موجود شده است.
  بزرگنمايي:

تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط کشورمان تعداد ٣ هزار و ٥١٦ شغل مستقیم ایجاد کرده و موجب تثبیت ٣٢ هزار و ٦٧١ شغل موجود شده است.
به گزارش معدن نیوز بالغ بر ٩٠ درصد تسهیلات یاد شده سرمایه در گردش بوده که این میزان تسهیلات برای یکهزار و ٥٠٠ نفر اشتغالزایی داشته و ١٠ درصد آن به منظور ایجاد و توسعه واحد های موجود اعطا شده که یک هزار و ٦٣٧ شغل ایجاد کرده است.
بنا به این گزارش ٢٠ واحد تولیدی غیر فعال در استان های مختلف کشور مستقیما به واسطه پرداخت تسهیلاتی جمعا به مبلغ ٢٢ میلیارد تومان از محل معرفی نامه کارگروه های رونق تولید دوباره به چرخه فعالیت های اقتصادی بازگشته و باعث اشتغال برای ٣٨٠ نفر شده اند.
از ابتدای اجرای طرح رونق تولید مجموعا تعداد ٣١ هزار و ٨٩٨ طرح به مبلغ ٢٨ هزار میلیارد تومان در سامانه هماهنگ ثبت نام کرده و به بانک های کشور معرفی شده اند که از این میزان تعداد ٢٥ هزار و ٤٥ فقره تسهیلات به مبلغ١٧ هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان توسط ٢٢ بانک کشور پرداخت شده است.
گفتنی است بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح یاد شده مبلغ ٢٣٠٠میلیارد تومان تسهیلات به ١٦٠٠واحد صنعتی در ٣١ استان پرداخته و رتبه سوم را در میزان تسهیلات پرداختی در بانک های کشور در اختیار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد