رویدادها و گزارش های ویژه

ششمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی آغاز به کار کرد

ششمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی آغاز به کار کرد
پایگاه خبری معدن نیوز- ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته در مراسمی با حضور مهدی کرباسیان، رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، محمدرضا بنی‌اسدی‌راد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، علی محمدی، عضو هیأت‌مدیره شرکت مس، محمدجواد فدایی، سرپرست استانداری کرمان، مهدی حسینی‌نژاد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان استان و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رئیس هیئت عامل ایمیدرو در این مراسم گفت: امروز شرایط اقتصادی سختی در کشور حاکم است و در این شرایط ما باید دستاوردهای اقتصادی که داشتیم را به مردم نشان دهیم. بخشی از دستاوردهای ما دستاوردهایی است که در حوزه مس و فولاد در استان کرمان داشته‌ایم. بخشی دیگر همین قطعاتی است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است و جا دارد به‌خاطر تکمیل و فعال کردن این نمایشگاه از شرکت مس تقدیر کنیم.

سرپرست استانداری کرمان نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه و حضور دکتر کرباسیان بر بخش معدن استان تاثیر مثبت داشته باشد. انتظار ما از این نمایشگاه کمک به توسعه معادن استان، ایجاد شرایط استفاده از تکنولوژی‌های معدنی، ایجاد امکان توسعه صادرات، فرصت ایجاد ارتباطات بین‌المللی و... است.

گفتنی است ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ملی صنایع مس ایران 3 لغایت 6 تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برپاست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد