معدن

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مطرح کرد:

معدنی ها در انجام مسئولیت اجتماعی پیشرو هستند

معدنی ها در انجام مسئولیت اجتماعی پیشرو هستند
پایگاه خبری معدن نیوز- عزیزاله عصاری در جلسه هم اندیشی مدیران شرکت های گروه هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، بر لزوم جدیت و هماهنگی در انجام مسئولیت های اجتماعی گروه تأکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، صبح امروز جلسه ای با حضور مدیران عامل شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با موضوع سیاست و برنامه های این گروه در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت های شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی، بر لزوم برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی این فعالیت ها در سطح شرکت های گروه به منظور رسیدن به زبان مشترک، نزدیکتر شدن به استانداردهای معتبر علمی، پرهیز از پراکندگی و ایجاد هم افزایی از طریق هدفمندی و یکپارچگی آنها تأکید گردید.

عزیزاله عصاری در این جلسه هم اندیشی خاطرنشان کرد: بنگاه های معدنی در کشور به ویژه شرکت های گروه توسعه معادن و فلزات فعالیت های وسیع و تاثیرگذاری در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی خود در سطح کارکنان، مناطق بومی و مقیاس کشوری داشته اند و گزارش های موجود حاکی از پیشرو بودن این شرکت ها و دیدگاه مثبت مدیران در این حوزه است.

در این نشست، مدیران عامل شرکت های بزرگ معدنی کشور از جمله گل گهر، چادرملو، ارفع، گهرزمین، صبانور و سایر شرکت های گروه حضور داشته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد