بانک و بیمه

بانک صنعت و معدن تامین کننده مالی ٩٨٣میلیارد تومانی صنعت سیمان کشور

بانک صنعت و معدن تامین کننده مالی ٩٨٣میلیارد تومانی صنعت سیمان کشور
پایگاه خبری معدن نیوز- بانک صنعت و معدن تسهیلاتی بالغ بر ٩٨٣میلیارد تومان را به ٦ طرح سیمانی کشورمان تخصیص داده است که با بهره برداری از آنها برای ١٣٥٦نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود.
  بزرگنمايي:

بانک صنعت و معدن تسهیلاتی بالغ بر ٩٨٣میلیارد تومان را به ٦ طرح سیمانی کشورمان تخصیص داده است که با بهره برداری از آنها برای ١٣٥٦نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود.
به گزارش معدن نیوز از میان این طرح ها ، طرح های سیمان غرب آسیا در خراسان رضوی ، سیمان خاکستری نی ریز در استان فارس ، سیمان مهر ماکو در آذربایجان غربی و خاور سیمان پارسیان در چهارمحال و بختیاری با ٨٢٠میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن در حال اجرا هستند که با راه اندازی آن ها ١٠٢١شغل مستقیم ایجاد می شود.
تصویب ١٦٣میلیارد تومان برای دو طرح سیمان سفید زاگرس در لرستان و سیمان فارس در استان فارس از دیگر اقدامات بانک صنعت و معدن در زمینه تامین مالی طرح های سیمانی بانک صنعت و معدن به عنوان مبانی توسعه صنعتی است که حاصل آن ایجاد شغل برای ٣٣٥ نفر خواهد بود.
گفتنی است بانک صنعت و معدن در سال های اخیر با تامین مالی طرح های پتروشیمی، نیروگاهی، سیمان ، فولاد و...گام هایی اساسی در ایجاد توسعه ای پایدار و بالنده در کشور برداشته است.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد