بانک و بیمه

با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بنگاه های صنعتی استان سمنان برای ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است

با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بنگاه های صنعتی استان سمنان برای ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است
پایگاه خبری معدن نیوز- بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک توسعه ای و تخصصی بخش صنعت و معدن در مسیر توسعه صنعتی استان سمنان با تامین مالی بنگاههای صنعتی برای ایجاد اشتغال مستقیم این استان گام های اساسی برداشته است .
  بزرگنمايي:

بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک توسعه ای و تخصصی بخش صنعت و معدن در مسیر توسعه صنعتی استان سمنان با تامین مالی بنگاههای صنعتی برای ایجاد اشتغال مستقیم این استان گام های اساسی برداشته است .
به گزارش معدن نیوز صنایع استان سمنان با تسهیلات ریالی معادلی ١٤٠ میلیارد ریال و تسهیلات ارزی معادل ٣٦ میلیون دلار از سوی این بانک تامین مالی شده اند که منجر به ایجاد ٨٠٠ شغل مستقیم در استان گردیده است.
از جمله این طرحها می توان به طرحهای داروسازی فاتک شیمی، کویر سمنان، آذر فولاد ایرانیان، پرتو صنعت شرق و بافندگی سمنان اشاره نمود.
همچنین این بانک تاکنون ٢ هزار و ٢٥٠ میلیارد تومان به یکهزار و ٥٨٠ واحد صنعتی در کشور و ٧٤ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان به ٥٦ طرح کوچک و متوسط صنعتی در قالب طرح رونق تولید پرداخته که سهم استان سمنان از این مبلغ ١١٣ میلیارد تومان به ٥٤ طرح استان سمنان اختصاص یافته است.
شایان ذکر است با اتمام و به بهره برداری رسیدن طرح هایی که با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان سمنان در حال اجراست این استان به افق های تازه ای از توسعه صنعتی و رشد اقتصادی دست خواهد یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد