ذغال سنگ

استاندار گلستان

عملیات نجات حادثه دیدگان انفجار معدن زغال سنگ با حساسیت ادامه دارد

عملیات نجات حادثه دیدگان انفجار معدن زغال سنگ با حساسیت ادامه دارد
پایگاه خبری معدن نیوز -استاندار گلستان با اشاره به حضور تمامی نیروهای امداد رسان اظهار کرد: عملیات نجات حادثه دیدگان انفجار معدن زغال سنگ«زمستان یورت» آزادشهر با حساسیت و با توجه به فضای محدود عملیات ادامه دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز دکتر حسن صادقلو در مصاحبه تلویزیونی با خبر 21 ، شبکه یک سیما، تصریح کرد: این حادثه بر اثر سهل انگاری یکی از کارکنان معدن صورت گرفت و از نخستین ساعات حادثه تمامی نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، مدیریت بحران و نیروهای مردمی در محل حضور یافتند.
وی افزود: 32 نفر از کارکنان معدن در آن سوی آوار و در عمق 1300 مانده اند که بر اساس آخرین اقدامات عملیات هوا دهی تا عمق 500 متری انجام شده و همچنان این روند ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: عملیات هوادهی با حساسیت بالایی صورت می پذیرد چرا که هر لحظه ممکن است انفجار دوباره صورت گیرد.
استاندار گلستان یادآور شد :42 نفر از کارمندان معدن که در این سوی آوار بودند و در تونل قرار داشتند از معدن خارج شده اند و راهی مراکز درمانی شده اند.
دکتر صادقلو ضمن تقدیر از تمامی دستگاه های امدادی خدمت رسان و نیروهای مردمی گفت: اگرچه وضعیت تونل ، وضعیت خاصی است و امداد رسانی در شرایط حساسی صورت می گیرد اما تمام تلاش خود را برای نجات کارگران محبوس شده انجام می دهیم.
لازم به ذکر است ظهر امروز(13 اردیبهشت) بر اثر انفجار گاز متان در معدن «زمستان یورت» شهرستان آزادشهر 32 نفر از کارکنان این معدن در پشت آوار و در عمق 1300 متری محبوس شدند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد