بانک و بیمه

افخمی: با بهره برداری از ٢٤ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان خوزستان ٥٠٠٠ شغل مستقیم ایجاد می شود

افخمی: با بهره برداری از ٢٤ طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان خوزستان ٥٠٠٠ شغل مستقیم ایجاد می شود
پایگاه خبری معدن نیوز -امیدواریم بانک صنعت و معدن با ظرفیت تخصصی و قابلیت اثرگذاری بالای خود، موجبات گسترش استقلال، رفاه، امنیت و فعال شدن و بهبود بیش از پیش فضای کسب و کار در این خطه از کشور را فراهم آورد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیداربا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، ضمن اشاره به طرح های در دست اجرای بانک صنعت ومعدن در این استان تصریح کرد: برای این بانک مایه افتخار است که همواره نقش موثری در توسعه صنعتی و محرومیت‏زدایی این استان سرفراز، مقاوم و استراتژیک کشورمان داشته باشد.
وی گفت: امیدواریم بانک صنعت و معدن با ظرفیت تخصصی و قابلیت اثرگذاری بالای خود، موجبات گسترش استقلال، رفاه، امنیت و فعال شدن و بهبود بیش از پیش فضای کسب و کار در این خطه از کشور را فراهم آورد.
در این دیدار استاندار خوزستان گفت: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی نظیر نیروگاه بهبهان، فولاد شادگان، پتروشیمی مسجد سلیمان، فولاد روهینا،آریا استیل الوند، نقش موثری در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان خوزستان داشته است.
وی تصریح کرد: فولاد روهینا در دزفول و پتروشیمی مسجد سلیمان در رفع محرومیت از این دوشهر تاثیر گذار بوده و این دو مجموعه صنعتی با ایجاد یکهزار و ١٤٥ شغل چهره منطقه را متحول خواهد ساخت.
غلامرضا شریعتی افزود: امیدواریم حمایت این بانک موجب افزایش توان تولید سیمان خوزستان در راستای گسترش صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس شده و در نتیجه به استان خوزستان در تسریع روند توسعه اقتصادی کمک کند.
شریعتی وجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر از سویی و داشتن بیش از ٦٧٠ کیلومتر راه آهن، دو فرودگاه بین‌المللی و فرودگاه‏های دیگر محلی را به عنوان مزایای این استان صنعتی نام برده و گفت : تمامی شهرستانهای استان دارای شهرک صنعتی فعال هستند و ٢٢ شهرک صنعتی در خوزستان با دوهزار و ٤٠٠ هکتار مساحت استعداد مناسبی به این استان در مسیر توسعه می بخشند.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خوزستان حدود ٥٣٤میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد