فولاد و آهن

برای اولین بار با نام تجاری تارابگین صورت گرفت:

صادرات محصولات شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان به کشور عراق

صادرات محصولات شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان به کشور عراق
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت تارابگین پس از نزدیک به چهار دهه فعالیت برای اولین بار موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، قاعد علم مدیر فروش شرکت تارابگین ضمن بیان خبر فوق گفت: این شرکت با تنوع فراوان محصولات، در دهه اخیر مطالعات خود را در خصوص نیاز بازارهای کشورهای همسایه انجام داده و خوشبختانه در این چند سال و به طرق مختلف این شرکت بدون استفاده از برند و نام تجاری خود و در قالب سایر تولید کنندگان این عرصه توانسته محصولات خود را به کشورهای ترکمنستان، افغانستان، آذربایجان و عراق صادر نماید.

وی افزود: پس از استقبال انجام شده از این محصولات، این شرکت با انجام مقدمات لازم شامل اخذ استانداردهای (8116) از سازمان ملی استاندارد و همچنین دریافت کارت بازرگانی جهت ترخیص گمرکی این محصولات پس از نزدیک به چهار دهه موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود گردید.

مدیر فروش شرکت تارابگین یادآور شد : هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان عایق پشم سنگ صنایع نفت عراق می باشد و دراین چند ماه اخیر توانسته بالغ بر 20 ترانزیت از محصولات متنوع پشم سنگ را به کشور عراق صادر نماید. امید است با توجه به وجود توانایی های بالقوه فراوان و جدیت مدیران این شرکت در زمینه صادرات، شاهد افزایش روز به روز این حجم از سفارشات و ارسال محصولات با کیقیت به این کشورها باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد