بانک و بیمه

با تدبیردولت و تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد ازنا پس از ٨ سال توقف در آستانه بهره برداری است

با تدبیردولت و تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد ازنا پس از ٨ سال توقف در آستانه بهره برداری است
پایگاه خبری معدن نیوز -با حمایت جدی دولت و ١٥٠ میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت فولاد ازنا در استان لرستان پس از ٨ سال توقف دوباره احیا می شود و برای ٩٠٠ نفر شغل ایجاد می کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز در حال حاضر ٨٥ درصد از ماشین آلات بخش نورد این کارخانه وارد شده و در حال نصب است که با تولید ورق فولادی بالای ٥ میلیمتر تحول عظیمی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور ایجاد خواهد کرد.
بنا به این گزارش ١٦ طرح صنعتی در دوران دولت تدبیر و امید با استفاده از ٧ هزار و ٦٠٠ میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان لرستان به بهره برداری رسیده و برای ٧٠٠نفر اشتغال ایجاد کرده است.
از میان این طرح ها ، پتروشیمی لرستان با ٧ هزار میلیارد ریال، فورج سازان لرستان با ٣٣٠ میلیارد ریال و آساسنگ با ٥٢ میلیارد ریال تسهیلات دریافتی به ترتیب بالاترین تسهیلات را از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.
در میان طرح های یاد شده فورج سازان لرستان با ٣٠٠ نفر ، پتروشیمی لرستان با ١٠٠ نفر و کیمیا پژوهان گیتی با ٦٠ نفر قادر به ایجاد بیشترین میزان اشتغالزایی بودند .
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان لرستان تاکنون مبلغ ٧٩٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد