آلومینیوم و مس

رشد بیش از ۱۳ درصدی تولید کاتد مجتمع مس میدوک

رشد بیش از ۱۳ درصدی تولید کاتد مجتمع مس میدوک
پایگاه خبری معدن نیوز- در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک که با حضور بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت مس، علی محمدی عضو هیئت مدیره شرکت مس و مدیران ارشد مجتع مس شهربابک برگزار شد بر رشد بیش از ۱۳ درصدی تولید کاتد این مجتمع تاکید شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این جلسه تاکید شد که میزان استخراج اکسید و باطله معدن مس میدوک از ابتدای سال 97 تاکنون 6 میلیون و 530 هزار تن بوده است که در مجموع نسبت به برنامه پیش‌بینی شده در حدود 10 درصد پیشرفت داشته است.

همچنین در این جلسه اعلام شد، کل استخراج معدن میدوک از ابتدای سال جاری تاکنون 8 میلیون و 584 هزار تن بوده است که در حدود 8 درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده رشد داشته است.

سنگ سولفور مصرفی تغلیظ از ابتدای سال 97 تا کنون یک میلیون و 851 هزار تن بوده است که 9،6 درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده سال 97 رشد مصرف داشته است.

مس محتوی کنسانتره کارخانه تغلیظ مجتمع مس میدوک در طول سه‌ماهه نخست سال جاری 10,386 تن بوده است که 13 درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده سال جاری رشد تولید داشته است.

همچنین گفتنی است، از ابتدای سال جاری تاکنون کاتد تولیدی پالایشگاه 17 هزار و 180 تن بوده است که نسبت به برنامه پیش‌بینی شده رشد 13،5 درصدی داشته است.

کاتد تولیدی لیچینگ مجتمع مس میدوک نیز از ابتدای سال جاری تا کنون درمجموع 1607 تن بوده است که رشد 29،2 درصدی را در طول این مدت تجربه کرده است.

مجموع مس محتوی معدنی مجتمع مس شهربابک در طول سه‌ماهه نخست سال جاری 11950 تن بوده است که نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده سال 97 رشد 15،2 درصدی داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد