فولاد و آهن

بالاخره "گروه ملی فولاد ایران" تعیین تکلیف شد/ رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی توسعه ملی سکان گروه ملی فولاد را بدست گرفت

بالاخره "گروه ملی فولاد ایران" تعیین تکلیف شد/ رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی توسعه ملی سکان گروه ملی فولاد را بدست گرفت
کسری غفوری بعنوان مدیرعامل و نایب رییس گروه ملی فولاد ایران معرفی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کسری غفوری در مراسمی با حضور غریب پور مدیرعامل گروه توسعه ملی و اعضای جدید هیئت مدیره، به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس گروه ملی فولاد ایران معرفی شد.
در این مراسم از زحمات محمودی مدیرعامل قبلی تقدیر به عمل آمد.

غفوری که به عنوان یکی از مدیران جوان و خوش نام دولت و گروه توسعه ملی شناخته می شود، مدرس دانشگاه و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دانشجوی دکترای صنایع است، از جمله سوابق وی می توان به رئیس هیئت مدیره و قائم مقام شرکت صنعتی معدنی گروه توسعه ملی، عضو هیئت مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی زرشوران و مدیریت بازرگانی شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.

درطول حضور غفوری در گروه توسعه ملی، پروژه کنسانتره و گندله سازی سنگان پس از چندین سال بالاخره بهره برداری و توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

لذا همانگونه که گفته شد وی تاثیر و نقش بسزایی در به ثمر رسیدن طرح های کنسانتره و گندله سازی گروه توسعه ملی داشته است.

گفتنی است، شرکت گروه ملی فولاد ایران سال 88 در راستای خصوصی سازی و اجرای اصل 44 قانون اساسی به یکی از شرکت های زیرمجموعه امیر منصور آریا واگذار شد ولی در ادامه با کشف اختلاس سی هزار میلیارد ریالی و ارتباط آن با 2 بانک بزرگ کشور، در سال 1390 مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفته و اسفند 95 به بانک ملی واگذار شد.

آبان ماه سال گذشته بود که در مزایده ای عبدالرضا موسوی مالک هواپیمایی زاگرس، هتل داریوش کیش و پارک دلفین ها مالکیت این شرکت را بدست گرفت اما در آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای گروه ملی فولاد ایران مصوب شد تا موسوی به عنوان مالک، این کارخانه را اقاله کند و کارخانه را به بانک ملی بازگرداند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد