معدن

محبوب‌ترین نام های بکار رفته در ثبت شرکت‌های معدنی

محبوب‌ترین نام های بکار رفته در ثبت شرکت‌های معدنی
پایگاه خبری معدن نیوز- طبق بررسی که از سوی شرکت "ماینینگ اینتلیجنس" انجام گرفته، اکثر شرکت‌های معدنی کلمه "طلا" را در نامشان دارند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از ماینینگ، بیش از هزار شرکت معدنی مانند "بریک گلد" و "کندور گلد" وجود دارند که از کلمه "طلا" در نام خود استفاده می‌کنند.

بر پایه آمار شرکت "ماینینگ اینتلیجنس" که نام بیش از 13000 شرکت معدنی را مورد بررسی قرار داده است، پس از "طلا"، "زغال سنگ" و "مس" پرکاربردترین کلمات در نام‌گذاری شرکت‌های معدنی هستند.

افزودن نام یک کالا به نام شرکت راه مناسبی است تا به سرمایه‌گذاران نشان دهد شرکت مربوطه در چه زمینه‌ای فعال است. با این حال اکثر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از اسم یک کالا در نام گذاری خود استفاده نکنند.

با افزایش قیمت فلزات مورد استفاده در ساخت باطری ممکن است به نظر برسد که شرکت‌های بیشتری از کلمات "کبالت"، "لیتیوم"، "نیکل" یا "گرافیت" در نام خود استفاده خواهند کرد اما افزایش اخیر در این نوع نام گذاری مشاهده نشده است.

در سال 2017 هشت شرکت که تازه تاسیس شدند یا نام خود را تغییر دادند از "کبالت"، "لیتیوم"، "نیکل" یا "گرافیت" در نامشان استفاده کردند که نسبت به میانگین سالانه‌ای که طی چهار سال گذشته مشاهده شده است، تغییری نداشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد