فولاد و آهن

ضرورت افزایش تعامل شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان درجهت حل مشکلات

ضرورت افزایش تعامل شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان درجهت حل مشکلات
پایگاه خبری معدن نیوز- همزمان با اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان سالروز ولادت نورانی امام زمان (عج)، هفته کار و کارگر و روز ۹ اردیبهشت روز شوراها همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان با حضورحجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر، مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان، میثم محمدی شهردار زرین شهر و تمامی شهرداران، بخشداران و دهداران شهرستان، روسای ادارات، مسئولین نظامی و انتظامی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان و چند تن از معاونین و مدیران ذوب آهن اصفهان در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی این شرکت ذوب آهن اصفهان در محل تالار آهن روابط عمومی این شرکت برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این همایش ضمن یادآوری و گرامیداشت مناسبت های تاریخی و مذهبی مربوطه برحل مشکلات شهرستان با استفاده ازتوانمندی های منطقه وذوب آهن تاکید شد.

در آغاز همایش حجت الاسلام والمسلمین باقریان امام جمعه زرین شهربا اشاره به اهمیت شورا در اسلام و قرآن کریم و کارآمدی آن از حاضران درخواست نمود که برای حل مشکلات شهرستان و از جمله مشکل آب و کشاورزی اقدام نمایند.

مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان نیز ضمن اشاره به مسایل شهرستان گفت منتظر ظهور بودن باحل مشکلات مردم گره خورده وازاین رو تمام مسئولین باید شبانه روز در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنند.

در این همایش شهردار زرین شهر و چند تن ازدیگر مسئولین درمورد خواسته های مردم واولویت های منطقه صحبت کردند.

ایرج رخصتی معاون خرید ذوب آهن اصفهان نیز ضمن ابلاغ پیام مدیر عامل ذوب آهن و خوش امد گویی به حاضران آمادگی این شرکت برای انجام پروژه های مشترک و حل مشکلات با استفاده از ظرفیت های موجود را یادآور شد.

در پایان همایش ازتعدادی از اعضای شوراهای اسلامی به نمایندگی از تمام اعضاء تقدیرشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد