ورزش بنگاه ها

استاندار اصفهان:

موفقیت های باشگاه ذوب آهن نشان دهنده تاثیر مدیریت است

موفقیت های باشگاه ذوب آهن نشان دهنده تاثیر مدیریت است
پایگاه خبری معدن نیوز- مهرعلیزاده استاندار اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب آهن با تمام مشکلاتی که داشت نتایج خوبی گرفت. این نشان از مدیدریت خوب باشگاه دارد. مدیریت خوب امکانات می آورد، انگیزه می آورد. همه چیز پول نیست. نتایج ذوب آهن با شرایط مالی سختی که من در جریان آن بوده و هستم نشان دهنده تفاوت و تاثیر مدیریت در کارهاست.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مهرعلیزاده ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت، هیأت مدیره و پرسنل باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: به نظر من سرمربی با دانش ذوب آهن نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشت و این هم تفاوت مربیان را به خوبی نشان می دهد. امیر قلعه نویی سرمربی با دانشی است. ما باید از افت و خیز ها درس های خوبی بگیریم که این افت و خیزها در خود درس های مدیریتی فراوانی دارد.

وی افزود: امیدوارم موفقیت های مجموعه باشگاه ذوب آهن و تیم فوتبال موجب کسب اعتبار و آبروی بیشتری برای کشور عزیزمان و شادی مردم اصفهان بشود.

استاندار اصفهان اذعان کرد: هر قدم برای ورزش که موجب توسعه ورزش در استان بشود قابل تقدیر است، زیرا ورزش هزینه نیست و سرمایه گذاری است.

سعید آذری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های استاندار اصفهان اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن یکی از موفق ترین باشگاههای 5 سال اخیر کشور است که با کسب مقام های قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ برتر و همچنین حضور 4 سال پیاپی به عنوان نماینده ایران و اصفهان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا این موضوع را اثبات کرده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این دیدار از تلاش های صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن که با وضعیت دشوار کارخانه از مجموعه باشگاه حمایت کرد و همچنین حمایت هیأت مدیره باشگاه آقایان مهندس شهنازی، دکتر دشتیانه، مهندس برشان و مهندس جمشیدی که یک هیئت مدیره خوب و متخصص را تشکیل داده اند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: کادر فنی باهوش، متعصب و دارای اشراف کامل به مسائل فنی و در راس آنها امیر قلعه نویی که واقعاً وجود ایشان یک موهبت برای باشگاه بود و نیز بازیکنان قهرمان، با اخلاق و شایسته از دیگر عوامل موفقیت ما بود که موجب شد تیم ذوب آهن علاوه بر نایب قهرمانی، به عنوان قهرمان نیم فصل دوم لقب بگیرد.

آذری افزود: باشگاه ذوب آهن یک باشگاه تک رشته ای نبوده و یک باشگاه واقعی با تیم های متعدد آقایان و بانوان در رشته های مختلف و کارکنان متعهد است که این تیم ها با تلاش ستودنی خود باعث افتخار مجموعه ذوب آهن اصفهان شدند.

 وی به توسعه زیرساخت ها در این باشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: در باشگاه ذوب آهن کارهای بزرگی انجام شده است که نمونه بارز آن ساخت دو زمین چمن جدید و تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر در حداقل زمان ممکن بوده است.

آذری با اشاره به دیدار ذوب آهن در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا گفت: هر چند که ما از روبرو شدن دو تیم ایرانی ذوب آهن و استقلال در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ناراحت هستیم، اما تلاش می کنیم نماینده شایسته ای برای ایران و اصفهان باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی از خوشبختی های استان اصفهان این بود که جنابعالی به عنوان یک انسان فرهیخته و ورزشی به این استان آمدید. اینکه شما خود از جنس ورزش هستید و دیپلماسی ورزشی را کامل درک می کنید، قطعا به دو باشگاه اصفهانی ذوب آهن و سپاهان و نیز ورزش استان کمک خواهد کرد.

اصغر برشان عضو هیأت مدیره باشگاه نیز در این دیدار گفت: به لطف خدا، ذوب آهن به رغم تنگناها خیلی خوب عمل کرد و توانست به نایب قهرمانی دست یابد و امیدواریم این موفقیت با حمایت مسؤلان استانی و حمایت مردم اصفهان در آسیا ادامه یابد.

همچنین احمد جمشیدی دیگر عضو هیأت مدیره ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به تجربیات ورزشی شما روزنه امیدی در اصفهان ایجاد شده است و بدون تردید باشگاه ذوب آهن به تداوم حمایت های شما نیاز دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد