فولاد و آهن

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان تاکید کرد؛

عدم توازن در نیروی انسانی متخصص در شرکت ذوب آهن اصفهان

عدم توازن در نیروی انسانی متخصص در شرکت ذوب آهن اصفهان
پایگاه خبری معدن نییوز- اولین جلسه تعاملی حوزه های منابع انسانی و امور اجتماعی و بهره برداری شرکت با حضور بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، افضلی معاون بهره برداری و کلیه مدیران این دو حوزه و نمایندگان پشتیبان از دیگر قسمت ها در روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در سالن جلسات معاونت بهره برداری شرکت تشکیل شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در ابتدای این جلسه افضلی ضمن خوش آمدگویی به معاون و مدیران حوزه نیروی انسانی و همچنین مدیران حوزه خود و سایر حاضران به طرح کلی مسایل مرتبط با مشکلات و موضوعات حوزه بهره برداری پرداخت و یادآور شد تصمیمات و برنامه های اجرایی مختلف در سطح شرکت باید بر محور تولید و توجه به کمیت و افزایش تولید برنامه ریزی شده و قبل از هر چیزنظرات مشورتی این حوزه گرفته شود.

وی در ادامه بر رعایت نکات ایمنی در کارگاه ها توسط تمامی کارکنان و پیگیری های جدی مدیران در این زمینه تاکید کرد.

 در این جلسه تعاملی مهندس بهرامی معاون نیروی انسانی و امور اجتماعی شرکت نیز ضمن ابراز خوشنودی از حضور خود و همکارانش در جمع مدیران حوزه بهره برداری گفت: از آنجا که بیشترین نیروی انسانی در حوزه بهره برداری مشغول به کاربوده و مدیریت این حوزه بیشترین ارتباط و تعامل را با کارکنان دارد ؛ اولین جلسه مشترک نیروی انسانی با این حوزه برگزار شده وبه همین دلیل در این جلسه بر تعامل و همگرایی این دو حوزه تاکید می شود.

وی سپس با اشاره به ساختار سازمانی ذوب آهن افزودساختار جدید سازمانی شرکت در حال اجرایی شدن است و در این ساختار سعی گردیده ضمن چابک سازی سازمان دغدغه ای درخصوص امنیت شغلی کارکنان ایجاد نشود.

وی با اشاره به مسایل ایمنی در شرکت گفت: بر اساس گزارشات در سال 96 شاخص های ایمنی مناسبی داشته ایم و در سال جدید نیز این وضعیت باید بهتر شود و مدیریت HSE و طب صنعتی باید علاوه بر توجه به سلامت جسمی کارکنان به مسایل روانی کارکنان نیز توجه کنند تا شرایط تنش زا و حادثه آفرین از بین برود .در این جهت مدیران از هر گونه کم توجهی و رودربایستی نیز باید پرهیز کنند و ایمنی و دقت عمل درکارگاه ها را سرلوحه تمام امور قرار دهند.

وی با اشاره به مسایل فعلی نیروی انسانی شرکت گفت: در حال حاضر با عدم توازن در نیروی انسانی متخصص در شرکت مواجه هستیم. یعنی در بخش هایی کمبود نیروی عملیاتی و در برخی دیگر با مازاد نیرو مواجه ایم و یکی از اهداف اصلاح ساختار؛ تعادل وتوازن بین نیروی انسانی موجود ومشاغل سازمان است که بتوانیم به سرعت درجهت تحقق اهداف سازمان وافزایش بهره وری حرکت نماییم.

 وی در ادامه بر توانمند سازی کارکنان باروش های علمی وارتقای سطح مهارت آنها؛ دقت درانتصابات؛ در نظر گرفتن شرایط احرازوهماهنگی های بیشتر توسط مدیران دو حوزه منابع انسانی و بهره برداری تاکید نمود. در این جلسه مدیران حاضر نیز در مورد مسایل مربوط به مدیریت های خود نظرات و پیشنهاداتی ارائه نمودند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد